کد خبر : 61920
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 22:11

Four Kids and It(چهار بچه و اون)، سفر جذاب کودکان به دنیای جادویی کورنوال

Four Kids and It(چهار بچه و اون)، سفر جذاب کودکان به دنیای جادویی کورنوال
در فیلم چهار بچه و اون، گروهی از کودکان تعطیلات خود را در منطقه‌ای جادویی در کورنوال سپری می‌کنند. در آنجا، آن‌ها با موجود جادویی‌ای آشنا می‌شوند که توانایی برآورده کردن آرزوها را دارد.

به گزارش اطلاع با ما  در فیلم چهار بچه و اون، گروهی از کودکان تعطیلات خود را در منطقه‌ای جادویی در کورنوال سپری می‌کنند. در آنجا، آن‌ها با موجود جادویی‌ای آشنا می‌شوند که توانایی برآورده کردن آرزوها را دارد.

داستان آغاز می‌شود که چهار بچه به نام‌های رز، رابی، اسمش و مودی به همراه پدران و مادرانشان به تعطیلات می‌روند. پدران و مادران در تلاش برای ایجاد یک خانواده جدید و تلفیق دو خانواده هستند. اما کودکان با این تصمیم مخالفت کرده و ترجیح می‌دهند به همراه والدین طبیعی‌شان زندگی کنند.

فیلم‌های جشنواره چهل‌ودوم فجر اعلام شدند

در حین تعطیلات، آن‌ها با موجود جادویی به نام “ایت” ملاقات می‌کنند. “ایت” توانایی دارد آرزوهای آن‌ها را به واقعیت تبدیل کند، اما همواره این تبدیلات با مشکلاتی همراه است. داستان با ماجراها و مشکلاتی که از این توانایی به وجود می‌آید، پیش می‌رود.

فیلم Four Kids and It با بازیگرانی چون Matthew Goode، Paula Patton و Michael Caine، به کارگردانی Andy de Emmony، در ژانر خانوادگی و فانتزی ساخته شده و در سال 2020 به جمع فیلم‌های پرطرفدار پیوسته است.

برچسب ها :سریال ، فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.