کد خبر : 78209
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 15:40

پس از انتخابات

پس از انتخابات
پس از ماه‌ها انتخاباتی شدن فضای سیاسی کشور و شکل‌گیری رقابت‌های سیاسی معطوف به صندوق رأی، روز ماراتن بزرگ سر رسید

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از پس از ماه‌ها انتخاباتی شدن فضای سیاسی کشور و شکل‌گیری رقابت‌های سیاسی معطوف به صندوق رأی، روز ماراتن بزرگ سر رسید و بیش از ۲۵ میلیون نفر از مردمان این سرزمین که علاقه‌مند بودند تا در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرین باشند، پای صندوق رأی آمدند و نامزدهای خود را روانه بهارستان کردند.

اکنون انتخابات به پایان رسیده است و امید دشمن ناامید شده است؛ اما داستان فردای انتخابات همچنان باقی است. در این شرایط برای آنکه شیرینی این فتح بزرگ در کام ملت برای همیشه جاودانه شود، لازم است که ملاحظاتی را مورد توجه قرار داد:

1پیروز واقعی حماسه ۱۱ اسفند ملت غیور ایران است که با بصیرت کامل و اراده بلند خود در طول دهه‌های اخیر بارها حماسه‌ها آفریده است. در این بین جایگاه احزاب و گروه‌های سیاسی و نامزدهای وارد میدان شده در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرد و منتخبان بیش از آنکه خود را واماندار احزاب و گروه‌های سیاسی ببینند، باید خود را منتخب ملت بدانند، آن هم نه تنها کسانی که به ایشان رأی داده، بلکه هر منتخب امروز، نماینده تمام ملت است.

2پایان انتخابات، پایان رقابت‌های انتخاباتی است، لذا انتظار می‌رود با فراموشی فضای پر احساس رقابتی قبل از انتخابات، خدمت به ملت و تلاش برای رفع مشکلات و آبادانی کشور دغدغه اصلی منتخبان باشد و دیگر نامزدهای رأی نیاورده نیز که به وظیفه شرعی خود در پرشور کردن انتخابات موفق شده‌اند، خدمت در عرصه‌ای دیگر را دنبال کنند.

انتخابات ۱۱ اسفند زیر ذره‌بین

3نباید فراموش کرد که نامزدهای منتخب، نمایندگان همه ملتند؛ چه آنهایی که به ایشان رأی دادند و چه آنهایی که رأی دیگری داشتند و حتی نمایندگان آنهایی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند و موظفند که برای خدمت به ۸۵ میلیون ایران صبح و شام تلاش کنند. بدون شک، با تلاشی فراگیر می‌توان امید داشت که سال‌های پیش رو بهتر از سال‌های گذشته باشد

برچسب ها :انتخابات ، مجلس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.