کد خبر : 3452
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 22:20

روز‌های تلخ والیبال ایران ادامه دارد؛ هلند جای ایران را در رتبه دهم رنکینگ جهانی گرفت

روز‌های تلخ والیبال ایران ادامه دارد؛ هلند جای ایران را در رتبه دهم رنکینگ جهانی گرفت
تیم ملی والیبال ایران به لطف فریز شدن امتیازاتش در هفته آخر لیگ ملت‌های والیبال و عملکرد ضعیف هلند در این هفته در رتبه دهم رنکینگ قرار گرفت. این اتفاق به مذاق هلندی‌ها خوش نیامده بود و در پی پس گرفتن رتبه خود بودند.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از آخرین اخبار، تیم ملی والیبال ایران به لطف فریز شدن امتیازاتش در هفته آخر لیگ ملت‌های والیبال و عملکرد ضعیف هلند در این هفته در رتبه دهم رنکینگ قرار گرفت. این اتفاق به مذاق هلندی‌ها خوش نیامده بود و در پی پس گرفتن رتبه خود بودند.

آپدیت رنکینگ FIVB؛ ایران جایگاه خود در رتبه دهم دنیا را تقدیم هلند کرد.

امشب این اتفاق در جام ملت‌های اروپا و شهر اسکوپیه مقدونیه شمالی افتاد و تیم ملی والیبال هلند با ستاره‌های خود توانست به لطف پیروزی سه بر صفر مقابل مقدونیه شمالی علاوه بر کسب پیروزی و قطعی شدن صعودش به مرحله بعدی به عنوان تیم دهم در رنکینگ جهانی ایران را جا بگذارد و ما را به رده یازدهم بفرستد.

در این مسابقه شاگردان روبرتو پیازا در تیم ملی والیبال هلند، ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز شدند و اینگونه جایگاه ایران را در رنکینگ جهانی گرفتند. در این مسابقه نیمیر عبدالعزیز ستاره‌ تیم ملی والیبال هلند با کسب پانزده امتیاز بهترین بازیکن میدان بود.

برچسب ها :ایران ، والیبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.