کد خبر : 2393
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 21:46

پایان کار تکواندوکاران در پاریس با ۴ مدال رنگارنگ

پایان کار تکواندوکاران در پاریس با ۴ مدال رنگارنگ
روز پایانی دومین مرحله رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال 2023، امروز (یکشنبه - 12 شهریور ماه) در پاریس پیگیری شد و ابوالفضل عباسی با شکست مقابل نماینده مکزیک از دور رقابت‌ها کنار رفت و پرونده نمایندگان کشورمان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز بسته شد.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از فردا،  روز پایانی دومین مرحله رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال 2023، امروز (یکشنبه – 12 شهریور ماه) در پاریس پیگیری شد و ابوالفضل عباسی با شکست مقابل نماینده مکزیک از دور رقابت‌ها کنار رفت و پرونده نمایندگان کشورمان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز بسته شد.
در رقابت‌های امروز، ابوالفضل عباسی در وزن 80+ کیلوگرم، در دور نخست مقابل میگوئل مارتینز نایب قهرمان سال 2019 جهان از برزیل به برتری 2 بر صفر رسید. او در ادامه با همین نتیجه از سد عمر نماینده فرانسه گذشت. عباسی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر یک مقابل کالوس سانسورس قهرمان جهان در 2022 از مکزیک مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

60

در پایان این مرحله از مسابقات، مهران برخورداری و مهدی حاج موسایی دو مدال طلا، ابوالفضل زندی یک مدال نقره و مبینا نعمت‌زاده یک مدال برنز برای تیم ملی کشورمان کسب کردند. ابوالفضل عباسی، متین رضایی و ناهید کیانی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.پ

برچسب ها :تکواندو ، مسابقه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.