کد خبر : 18166
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 16:12

۴ کشور بریتانیایی میزبان یورو ۲۰۲۸ شدند

۴ کشور بریتانیایی میزبان یورو ۲۰۲۸ شدند
یوفا تایید کرد که چهار کشور به سرگروهی انگلیس میزبان مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۸ خواهند بود و میزبانی جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۳۲ به صورت مشترک به دو کشور ایتالیا و ترکیه داده شد.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از میزان، یوفا تایید کرد که چهار کشور به سرگروهی انگلیس میزبان مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۸ خواهند بود و میزبانی جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۳۲ به صورت مشترک به دو کشور ایتالیا و ترکیه داده شد.

کشورهای انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند که درصدد میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ بودند با تایید یوفا اکنون میزبان یورو ۲۰۲۸ خواهند بود و طبق برنامه‌ریزی‌ها ورزشگاه پرنسیپیتی کاردیف میزبان بازی افتتاحیه مسابقات یورو ۲۰۲۸ خواهد بود و استادیوم ومبلی میزبان دیدار فینال است.

یورو

شش ورزشگاه انگلیس میزبان یورو ۲۰۲۸ عبارتند از: ومبلی، ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه اتحاد، سنت‌جیمزپارک، ویلاپارک و ورزشگاه جدید اورتون در براملی مور داک که در حال حاضر در دست ساخت است. ورزشگاه بازسازی‌شده در بلفاست، ورزشگاه آویوا در دوبلین، همپدن‌پارک در گلاسکو و ورزشگاه پرنسیپیتی در کاردیف دیگر ورزشگاه‌هایی‌اند که میزبانی بازی‌های یورو ۲۰۲۸ را بر عهده دارند.

همچنین یوفا اعلام کرد که دو کشور ترکیه و ایتالیا هم میزبانی یورو ۲۰۳۲ را دریافت کردند.

رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ قرار است تابستان پیش رو در آلمان برگزار شود و ۲۴ تیم برتر اروپا در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

برچسب ها :یورو ، یوفا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.