کد خبر : 147087
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1403 - 21:46

بازداشت تروریستِ حادثه‌ تفتان در کمتر از سه ساعت

بازداشت تروریستِ حادثه‌ تفتان در کمتر از سه ساعت
سخنگوی فرماندهی انتظامی از دستگیری یکی از اعضای گروهک جیش الظلم که در حادثه‌ تروریستی امروز شنبه تفتان نقش کلیدی و در صحنه حضور داشته، خبر داد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایرنا، بازداشت تروریستِ حادثه‌ تفتان :سردار سعید منتظرالمهدی بیان کرد: واحدهای عمل کننده مبارزه با تروریسم فراجا در عملیاتی گسترده اقدام به شناسایی عاملان حادثه‌ امروز ظهر در تفتان کرده که در جریانِ آن تا الان یک نفر از تروریست‌ها دستگیر شد.
وی افزود: با تنگ‌تر شدن عرصه بر مزدوران، آنها مجبور شدند خودرو و سایر تجهیزات را رها و از صحنه بگریزند که تلاش برای دستگیری تمامی تروریست‌ها در دستورکار قرار دارد.

سخنگوی فراجا گفت: از ساعاتی پیش جانشین فرمانده کل انتظامی در موقعیت حضور و درحال پیگیری موضوع هستند.

وی افزود: مراسم تشییع شهدای گرانقدر حادثه تفتان فردا برگزار خواهد شد و به هیچ وجه از خون شهدایمان نخواهیم گذشت.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور، در اطلاعیه‌ای از شهادت ۱۰ نفر از نیروهای پلیس ۲ واحد گشتِ پاسگاه انتظامی گوهرکوهِ شهرستان تفتان خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعاتی قبل و در پیِ تماس های تلفنیِ مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، ۲ واحد گشت انتظامی برای ارائه خدمت به شهروندان در محل‌هایِ مورد نظر حاضر که در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین تروریست‌ها قرار گرفته و طیِ این درگیری تعدادی از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان را به شهادت رساندند.

دستور ویژه وزیر کشور برای بررسی حادثه تفتان

وزیر کشور در پی حادثه تروریستی در تفتان سیستان و بلوچستان که به شهادت تعدادی از نیروهای پاسگاه انتظامی منجر شد، هیاتی را مامور بررسی ابعاد این حادثه کرد.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی وزرات کشور روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: وزیر کشور به این هیات که متشکل از فرماندهان انتظامی و مقامات وزارت کشور است، دستور داد در اسرع وقت با حضور در منطقه جزئیات این حادثه را بررسی و گزارش کنند.

شهرستان تفتان یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان به مرکزیت شهر نوک‌آباد است. این شهرستان با مصوبه هیات دولت در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۸، با ارتقا بخش نوک‌آباد از توابع شهرستان خاش به شهرستان تبدیل شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.