کد خبر : 146226
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 11:48

آیا ترامپ با وجود رفتارهای نامتعارف در انتخابات پیروز می‌شود؟

آیا ترامپ با وجود رفتارهای نامتعارف در انتخابات پیروز می‌شود؟
در حالی که تنها دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ بار دیگر با رفتارهای عجیب و سخنان جنجالی خود خبرساز شده است.

به گزارش اطلاع با ما ، ترامپ : در حالی که تنها دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ بار دیگر با رفتارهای عجیب و سخنان جنجالی خود خبرساز شده است. در تازه‌ترین مورد، ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، داستانی نامناسب درباره آرنولد پالمر، ستاره فقید گلف، تعریف کرد. او همچنین در رویدادی دیگر به کامالا هریس توهین کرد. این رفتارها باعث شده دموکرات‌ها، از جمله خود هریس، ادعا کنند ترامپ صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد. برخی حتی پا را فراتر گذاشته و مطرح می‌کنند که این رفتارها نشانه‌هایی از زوال شناختی ترامپ است.

اما نگرانی‌ها تنها به رفتارهای نامتعارف ختم نمی‌شود. ترامپ اخیراً از احتمال استفاده از نیروی نظامی علیه مخالفان سیاسی خود سخن گفته است. او به طور مشخص از نانسی پلوسی و آدام شیف، دو نماینده دموکرات کنگره، نام برده است. این اظهارات، نگرانی‌ها درباره گرایش‌های اقتدارگرایانه احتمالی ترامپ را افزایش داده است.

با وجود این رفتارهای بحث‌برانگیز، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند ترامپ همچنان شانس پیروزی دارد. به نظر می‌رسد بسیاری از هوادارانش این رفتارها را نادیده می‌گیرند و بیشتر بر مسائلی مانند تورم و مهاجرت تمرکز کرده‌اند. در این زمینه‌ها، آنها همچنان به ترامپ بیش از رقیبش اعتماد دارند.

تحلیلگران می‌گویند با توجه به نزدیک بودن نتایج نظرسنجی‌ها، رفتارهای نامتعارف ترامپ ممکن است تأثیر چندانی بر نتیجه انتخابات نداشته باشد. او هنوز هم در زمینه‌هایی مانند مدیریت اقتصاد و کنترل مهاجرت پیشتاز است

برچسب ها :انتخابات ، ترامپ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.