کد خبر : 145131
تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 21:35

بمباران مستقیم ضاحیه، غزه و صنعا توسط سر فرماندهان خبیث آمریکایی و انگلیسی، لزوم چرخش آنیِ موشک ها از فرعی به اصلی!

بمباران مستقیم ضاحیه، غزه و صنعا توسط سر فرماندهان خبیث آمریکایی و انگلیسی، لزوم چرخش آنیِ موشک ها از فرعی به اصلی!
امنیتی و اردوگاهی در مناطق پیرامونی و بلاد متعلق به ارض موعود مهدوی و آخرالزمانی. تحمیل سیطره بر گلوگاه های حاکمیتی و حکومتیِ اکثر دولت های عربی و اسلامی.

ا 295x160 1 1به گزارش اطلاع با ما ، حضور نظامی، غزه و صنعا: امان الله دهقان فرد- امنیتی و اردوگاهی در مناطق پیرامونی و بلاد متعلق به ارض موعود مهدوی و آخرالزمانی. تحمیل سیطره بر گلوگاه های حاکمیتی و حکومتیِ اکثر دولت های عربی و اسلامی. راه اندازیِ جنگ های خانمان سوزِ داخلی و درگیری های قومي، قبيله اي و مردمی میان همسویان دینی، مذهبی و تمدنی و ایجاد مزاحمت های مستمرّ دریایی، زمینی و هوایی برای ملت مستقل و آزاد اندیش جهانی.

-تاسیس مراکز ضدفرهنگی، پایگاه های اطلاعاتی و مبادی جاسوسی با استفاده از پوشش های سیاسی و سفارتخانه های خارجی. راه اندازی مجامع شِبهِ علمی و بهره گیری از فرصت های تحصیلی با هدف تربیت اساتید دانشگاهی و حتی جذب روحانیون و علمای حوزوی و مسجدی. بهره گیری از وسایل جدید ارتباطاتی و هدایت افراد سست عنصر در فضای مجازی آنهم جهت مقابله با سنت های بومی و ترویج ولنگاری های فرهنگی و اخلاقی.

-مشغول نمودن جوانان و نخبگان بلاد اسلامی و اتباع ممالک غیرغربی به طیفی از نزاع های درونی و جلوگیری از پرداختن آن ها به مسایل بین المللی و.. تنها تعداد اندکی از اقدامات عملیِ سردسته های دجالیِ حاکم بر کاخ های ظالمان و ستمکاران غربی، بویژه ایادیِ شیطانی حاضر در رأس قشون سیاسی و نظامی آمریکایی است که متاسفانه ریشه ی تمام جنگ و آدم کُشی ها در جهان کنونی را باعث گردیده و عوامل خونریزی بین مسلمانان و پیروان سایر ادیان را موجب شده است. با توجه به موارد فوق الذکر و همچنین لزوم جلب توجه افکار عمومیِ درونی و‌ بیرونی، مخصوصا فراهم آورندگانِ نظم نوین کنونی و آتی، مواردی را تقدیم می نماییم.

۱)- اینکه از یک قرن پیش تر تا همین الان، ریشه ی تمام بدبختی، فلاکتباری و خونریزی های موجود و رخ داده ی قبلی در سطوح منطقه ای و جهانی، اشخاص نشسته در جایگاه مدیریت سیاسی، اطلاعاتی و جاسوسیِ آمریکایی و یهودیان و مسیحیان صهیونیِ آشکار و نهانیِ این اَبَر شیطان ضد ادیان الهی بوده، همچنان ماموریت و مسئولیت اجرای دستورها و فرامین آن لعین رانده شده از عرش رحمانی را عهده دار گردیده و ساکنان زمین را به سمت مخالفت و معاندت با صاحب و مالک اصلی سوق داده و می دهند، جای هیچگونه شک و شُبهه ای نبوده و نیست. همگان نیز به این موضوع پی برده و امام راحل و عارف ما نیز بخوبی اصالت این قوم نفرین شده و ابلیس زده را تبیین، تشریح و ترسیم فرموده اند.

۲)- آنچه که امروز و دیروز در منطقه ی اسلامی، خاصتا محدوده ی ارض موعود، رخ داده و می دهد، بدون هر گونه شک و تردیدی از «صفر» تا «صد»، توسط مراکز ضد انسانیِ مستقر در چند ایالت آمریکایی و شعبه های آن در تعدادی بلاد غربی، از جمله پایتخت های انگلیس خبیث، آلمان نازی، پاریس و صد البته دست نشاندگانی در کشورک های عربی مانند امارات، بحرین و .. ساخته، پرداخته و به مورد اجرا در می آید. این ها، مراکز بهم پیوسته و به یکدیگر وابسته ای بوده که هر کدام بخشی از ماموریت و قسمتی از مزدوریت بین ساکنان و مردمان زمین در زمان های اخیر را بر عهده داشته و ایفای وظیفه ی بر دوش گرفته را عملی می نمایند.

۳)- وقتی صحبت از جنایات ضد بشری و کشتارهای دستجمعی توسط باندهای صهیونی در مناطق پیرامونیِ قدس اشغالی، بویژه غزه، لبنان، شام و یمن، بمیان می آید و بهره گیری از تخریب کننده ترین سلاح روزآمد غربی، ثبت تاریخ می شود، حتما باید که ریشه ی همه ی آن ظلم و ستم ها را از سمت و سوی سران جلاد و بی رحم ابلیسیِ آمریکایی، غربی و انگلیسی نگریست. تردیدی هم نباید کرد که این، یک نزاع سرزمینی بین تعدادی معدود از یهودیان «جمع آوری شده» از بلاد آفریقایی، آسیایی و یا شرقی و غربی و «گرد هم جمع گردیده» در این نقطه ی آخرالزمانی نیست بلکه دقیقا نبرد نهایی و پایانی میان خیر و شر و نزاع بر سرِ حاکمیت شیطانی به رهبری جنایتکاران آمریکایی برابر نیروهای رحمانی و الهی خواهد بود.

فراموش نکنیم)- جنگ موجود در بخشی از ارض موعود، تنها با موشکباران چند اردوگاهِ نظامی و پایگاه مصنوعیِ «قلعه مانندِ» تلاآویو، حیفا و عکّا تمام کننده نخواهد بود. آنچه می تواند مشکل را از ریشه حل نموده، دشمن را برای همیشه متلاشی و سرزمین اسلامی را آماده ی ظهور منجی نماید، همانا تخریب بیت عنکبوتیِ آمریکاییان و نابودی پایگاه های اطلاعاتی و جاسوسی و جمع کردن اردوگاه های نظامی و تسلیحاتی آن ها در بلاد اسلامی و حتی دور دست تر از آن بین همسویان سیاسی، تاریخی و همسودان جهانی خواهد بود. شک نکنید تا «افسار بدستانِ» این باند تروریستی و «هار کنندگانِ» اوباش صهونیستی در عراق، شام، امارات، قطر و شِبهِ جزیره ی عربستان حضور داشته و به تقویت زمینی، هوایی و دریاییِ سگ های رها شده در محدوده ی قدس شریف می پردازند، اکتفایِ صِرف به تخریب زیرساختی و انفجارات پایگاهی در آن منطقه ی ادیانی، کاراییِ نهایی نخواهد داشت.

با یقین متصل به آگاهی عرض می کنیم)- وظیفه ی اصلی همگان، امروز و فردا، بایستی مبارزه ی نظامی، سیاسی، اطلاعاتی و عملیاتی، در سطوح مختلف واقعی و مجازی، همزمان با عواملِ اجرایی(صهیونیست ها) و ماموران شیطانیِ دجال اصلی(آمریکایی ها) بوده باشد. درگیری با فرماندهان و سربازانِ باند جنایت پیشه ی حاضر در میدان، بدون پرداختن به هدایتگران ستادی و صحنه ایِ آنان، نتیجه ی چندانی را در پی نخواهد داشت. در این میان البته توجه به نفوذیان و به استخدام در آمدگانِ داخلی توسط سرویس های امنیتیِ خارجی، بویژه دارندگان تابعیت مضاعف و یا دیگر اَشکالِ پذیرش ملیت و اقامتِ دولِ متخاصم و دشمن، آنهم در سلسله مراتب دولتی و مدیریتی، قطعا بایستی مورد برخورد بدون اغماض قرار گرفته و دامنه ی حضور ایشان در مسئولیت و ماموریت های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و ارتباطی را قطع و زمینه ی موفقیت دشمنان آمریکایی، انگلیسی و غربی را در داخل مورد برخورد جدی قرار داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.