کد خبر : 143701
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 20:50

تاریخ‌سازی دختران ایران در فوتبال آسیا

تاریخ‌سازی دختران ایران در فوتبال آسیا
تیم فوتبال زنان خاتون بم با عبور از سد نماینده تایلند دست به تاریخ‌سازی زد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایران: تیم فوتبال زنان خاتون بم در آخرین دیدار خود از مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا که در تایلند برگزار شد به مصاف کالج اسکالرز از کشور میزبان رفت و به پیروزی رسید. خاتونی‌ها در این بازی موفق شدند با پیروزی دو بر یک مقابل نماینده تایلند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

این دیدار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا نماینده تایلند دروازه خاتون را باز کرد، اما در ادامه شهناز جعفری توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در وقت‌های اضافه زهرا قنبری توانست روی غفلت مدافعان حریف گلزنی کند تا این بازی دو بر یک به سود خاتون به پایان برسد.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوم و سوم فروردین ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد. خاتون در مرحله دوم لیگ قهرمانان سه دیدار انجام داد که برابر ملبورن سیتی با نتیجه دو بر یک شکست خورد، در دومین مسابقه مقابل کایااف‌سی فیلیپین به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و در آخرین دیدار هم برابر کالج اسکالرز تایلند دو بر یک به پیروزی رسید.

برچسب ها :ایران ، فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.