کد خبر : 143612
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 12:21

وزیر بهداشت: عدالت آموزشی باید در ورود به دانشگاه‌ها تامین شود

وزیر بهداشت: عدالت آموزشی باید در ورود به دانشگاه‌ها تامین شود
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:در بحث عدالت آموزشی برای ورود به تحصیل یک بازبینی باید صورت بگیرد.اگر عدالت آموزشی را در ورود به دانشگاه تامین نکنیم دانشجویان ساعی خود را از دست خواهیم داد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از دانشجو، ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاهها که امروز با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت:در دانشگاه‌های وزارت بهداشت ۲۴۵ هزار دانشجو حضور دارند که ۵۷ درصد آن خانم و ۴۳ درصد آقایان تحصیل می‌کنند.در ۴ سال گذشته نزدیک ۱۰۰ درصد افزایش ظرفیت در دانشگاه‌ داشته‌ایم و این بدون تجهیز و ارتقای زیرساخت‌ها برای پیشرفت علم است.

وی افزود: برای باقی ماندن در مرز‌های دانش باید دیپلماسی علمی خود را فعال کنیم.در بحث عدالت آموزشی برای ورود به تحصیل یک بازبینی باید صورت بگیرد.اگر عدالت آموزشی را در ورود به دانشگاه تامین نکنیم دانشجویان ساعی خود را از دست خواهیم داد.

وی افزود: در دانشگاه باید به سمت حل نیاز‌ها و مشکلات مردم برویم و هدف دانشگاه ارتقای کشور باشد.دانشگاه های ما درخت پاکیزه ای هستند که ریشه در عمق زمین دارند.همه کشور ما از دانشگاه ها دارد ثمره می گیرد. باید محیط علمی ما امن باشد تا رشد علمی پایدار باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.