کد خبر : 143605
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 12:01

ظفرقندی: عدالت آموزشی در ورود به دانشگاه باید تأمین شود

ظفرقندی: عدالت آموزشی در ورود به دانشگاه باید تأمین شود
رئیس جمهور با بیان اینکه باید در راستای سیاستهای کلی رهبری برای عزت و سربلندی کشور گام برداریم، گفت: متاسفانه به اسم رهبری کارهای می کنیم که ضد سیاستهای ابلاغی ایشان است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از میزان، ظفرقندی: مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز علمی که صبح امروز شنبه(21مهر) در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: تصور می‌کنم رسالت دانشگاهی این است که کشورما را در قله علم، تکنولوژی و هنر قرار دهد. آنچه که ما به دنبال آن هستیم حل گره و مشکلاتی است که در جامعه داریم؛ کسی که ذهن خلاقی دارد می‌تواند مشکلات جامعه را حل کند و چشم اندازی که رهبری می‌فرمایند باید در منطقه اول شویم با تلاش و کوشش حاصل می شود.

رئیس جمهور بیان کرد:اگر توان و مهارتی داریم برای مردم است و باید تلاش کنیم مردم به جایی برسند که از کسی کمتر نباشند.هرگروه و جناحی بتواند حرف درست را بگوید، موظفیم که آن را بپذیریم و مقابل حرف درست ایستادن ظلم است؛ دنیا راه‌هایی را پیدا کرده و باید بهترین مسیر را برای حل مشکل پیدا کنیم.

وی گفت: وقتی روند را بشناسیم و بتوانیم راه برتر را انتخاب می کنیم هیچ وقت اشتباه نمی‌کنیم.حرف درست، حرفی است که از مبانی علمی در می آید. ما نباید دعوا کنیم و وقتی مذهبی و غیر مذهبی حرف راست می‌زنند باید آن را قبول کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: باید هوای کسانی که در این مملکت ماندند و کار می کنند را داشته باشیم در واقع باید هوای اساتید و نخبگان خودمان را داشته باشیم. هر کاری برای رشد و تعالی این افراد لازم است را باید انجام دهیم. برای من ایرانی افت است که بقیه از ما بهتر باشند و در این رابطه هرکسی هر کاری برای بهتر شدن ایران از دستش برمی آید انجام دهد.

وی تاکید کرد: ما باید در راستای سیاستهای کلی رهبری برای عزت و سربلندی کشور گام برداریم. متاسفانه به اسم رهبری کارهای می کنیم که ضد سیاستهای ابلاغی ایشان است.با وجود شما اساتید و دانشجویان می توانیم کارهای بزرگی برای کشور انجام دهیم.

برچسب ها :دانشگاه ، ظفرقندی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.