کد خبر : 143332
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 11:38

قدرت دفاعی حزب‌ الله در برابر نفوذ نظامی اسرائیل؛ شکست صهیونیست‌ها در جنگ زمینی

قدرت دفاعی حزب‌ الله در برابر نفوذ نظامی اسرائیل؛ شکست صهیونیست‌ها در جنگ زمینی
حزب الله جنوب لبنان و منطقه درگیری با دشمن را به سه جبهه تقسیم کرده؛ جبهه شرقی، جبهه مرکزی و جبهه غربی. فرمانده هر سه جبهه مستقل و متفاوت است...

به گزارش اطلاع با ما  قدرت دفاعی حزب‌ الله– کریم جعفری: حزب الله جنوب لبنان و منطقه درگیری با دشمن را به سه جبهه تقسیم کرده؛ جبهه شرقی، جبهه مرکزی و جبهه غربی. فرمانده هر سه جبهه مستقل و متفاوت است و خود این جبهه‌ها نیز به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند که به لحاظ عملیاتی مستقل بوده و بدون ارتباط با فرماندهی دست به عملیات می‌زنند.‌ ارتش رژیم صهیونیستی برای ورود به لبنان ۴ لشکر اصلی خود را وارد میدان کرده که می‌توانید موقعیت هر چهار لشکر و مسیرهایی که قصد نفوذ به لبنان داشتند را در این نقش مشاهده کنید. ۱۲ روز پس از اعلام جنگ زمینی علیه حزب الله و لبنان و علیرغم انتشار چند ویدئو و عکس از حضور نظامیان صهیونیست در داخل لبنان اما هیچ یک از این ورودها به استقرار منجر نشده و حزب الله با قدرت عناصر متجاوز را از خاک لبنان بیرون کرده است.

صهیونیست‌ها این روزها به شدت عصبانی و به هم ریخته هستند؛ چرا که با وجود هزینه هنگفتی که برای ترور فرماندهان و رهبران مقاومت لبنان انجام دادند و فکر می‌کردند با این هزینه سنگین می‌توانند خطوط دفاعی لبنان را شکسته و به راحتی وارد این کشور شوند اما امروز خودشان به چشم دیدند که قدرت دفاعی حزب‌الله با وجود شهادت تمام رهبران و فرماندهان رده بالای آن سر جای خود بوده و در زمین، دشمن هیچ دستاوردی نخواهد داشت. از طرف دیگر حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی و انهدام بخشی از شبکه پدافندی و راداری دشمن باعث شده تا هم تعداد اصابت راکت‌های شلیک شده از لبنان بیشتر شود و هم روحیه رزمندگان مقاومت در محورهای درگیری بالاتر برود.

 

برچسب ها :اسرائیل ، حزب الله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.