کد خبر : 142376
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 10:07

آسمان ایران و جنگنده‌ های F35-آمریکاییِ رژیم صهیونیست

آسمان ایران و جنگنده‌ های F35-آمریکاییِ رژیم صهیونیست
جنگنده‌های آمریکایی که در اختیار اسرائیل هستند، ۲۲۰۰کیلومتر با ایران فاصله دارند و برای این که بخواهند خودشان را به آسمان ایران برسانند، ناچارند در طول مسیر سوختگیری انجام دهند.

به گزارش اطلاع با ما آسمان ایران و جنگنده‌ های F35-آمریکاییِ-محمدعلی رامین: سردار عبدالفتاح اهوازیان، از فرماندهان سپاه:جنگنده‌های آمریکایی که در اختیار اسرائیل هستند، ۲۲۰۰کیلومتر با ایران فاصله دارند و برای این که بخواهند خودشان را به آسمان ایران برسانند، ناچارند در طول مسیر سوختگیری انجام دهند.

به تمام کشورهای منطقه هشدار داده‌ایم که اگر هر کدام از آن‌ها، زمین یا آسمان خود را در اختیار یهودی‌ها بگذارند و به آن‌ها کمک کنند که ما را بزنند، مانند خود اسرائیل آن‌ها را خواهیم زد.

ایران در حال حاضر «رادار باور» را در اختیار دارد. این رادار ۳۰۰۰کیلومتر بُرد دارد و از سامانه S400 روسیه هم بهتر است، یعنی وقتی جنگنده اسرائیلی از سرزمین‌های اشغالی بلند می‌شود، بچه‌های‌ما در تهران، می‌توانند روی مانتیورهای خود آن را مشاهده کنند.
ضمنا در کنار این رادار، موشک قادر۲ را داریم که ضدهواپیما است و بُرد آن ۳۰۰۰کیلومتر است…

پی‌نوشت

موشک‌های‌ما علاوه بر بُرد زیاد، سرعتشان هم خیلی بیشتر از اف۳۵ آمریکایی است…
فقط کافیست موشک قبل از شلیک بر روی رادار اف۳۵ لاک کند؛ در آن‌صورت سرعتش آن‌قدر زیاد است که مثل عقاب به جنگنده میرسد و صددرصد آن‌را منهدم می‌کند و خلبان اف۳۵ هم روی صفحه رادار وقتی متوجه شد که بر روی او لاک شده، تنها راهش این است که هر طور شده، قبل از شلیک موشک، فقط فرار کند
یا وقتی امکان فرار نداشت، حداقل خلبان خودش را نجات داده و به بیرون از هواپیما پرتاب کند؛ همین!

 

برچسب ها :ایران ، جنگنده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.