کد خبر : 140076
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 10:17

حزب الله و انصار الله بازی را تغییر خواهند داد

حزب الله و انصار الله بازی را تغییر خواهند داد
یمنی‌ها از خداشون هست که صهیونیست‌ها به صورت مستقیم حمله کنند. این چیزی هست که شاید باورش کمی سخت باشد، اما حقیقت امر آن است که آن‌ها دنبال کشاندن درگیری به نقاط مهم‌تر و حادتر رژیم هستند.

به گزارش اطلاع با ما حزب الله و انصار الله- کریم جعفری: یمنی‌ها از خداشون هست که صهیونیست‌ها به صورت مستقیم حمله کنند. این چیزی هست که شاید باورش کمی سخت باشد، اما حقیقت امر آن است که آن‌ها دنبال کشاندن درگیری به نقاط مهم‌تر و حادتر رژیم هستند. این حملات باعث می‌شود که یمنی‌ها با خیال بهتر و داشتن بهانه بیشتر حمله کنند. در هر صورت، صهیونیست‌ها جایی را که بتوانند می‌زنند و باید پایگاه‌های آن‌ها به شکل کامل نابود شود، یعنی به شکلی که نتوانند حتی یک پشه را هم پرواز بدهند. این کار هم شدنی است و خیلی هم ساده است. فقط کمی اراده می‌خواهد که چند ساعتی است پیدا شده است.

هر لحظه و ساعت به ساعت به وعده موعود نزدیک می‌شویم…. دعا بفرمایید که خداوند امور را به بهترین شکل ممکن به سمت محور مقاومت هدایت کند. اتفاقات مهمی در جریان است، پس از فتوای جهاد رهبر انقلاب، نیروها برای اجرای فرامین به خط شده و طرحی که قرار بود مثل دیروز اجرایی شود اما با شهادت سیدحسن نصرالله اجرایی نشد، با ابعاد جدیدی اجرایی گردد.

باید منتظر ماند و دید که ماجرا از چه قرار خواهد شد. همانگونه که گفتم، کسی از سطح عملیات خبر ندارد، از شکل و اجرای آن نیز چیزی نمی‌داند. اما هر چه هست بازی را تغییر خواهد داد.

افسران جوان حزب الله، آن‌هایی که پس از جنگ 33 روزه وارد سازمان رزم حزب‌الله شدند و در جنگ سوریه رزم‌دیده و آب دیده شدند در تونل‌ها منتظر فرمان شلیک هستند. این فرمان قرار بود روز شنبه اجرایی شود، همه چیز آماده یک نبرد گسترده و جانانه بود اما امروز همه چیز تغییر کرد، رژیم صهیونیستی هیچ قاعده‌ای برای رعایت نگذاشته است. این افسران جوان همه انگیزه‌ای دوچندان دارند و مخلص و با ایمان برای نابودی رژیم صهیونیستی گام بر می‌دارند. سازمان رزم حزب‌الله هیچ آسیبی ندیده است…

 

برچسب ها :انصارالله ، حزب الله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.