کد خبر : 139133
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 22:06

سخنان پر از آرایه‌ های شکست و ناکامی نتانیاهو

سخنان پر از آرایه‌ های شکست و ناکامی نتانیاهو
سخنرانی تروریست اعظم و قاتل زنان و کودکان در فلسطین و لبنان در سازمان ملل عصبی، تکراری و نشانه فلاکت و بن‌بست رژیم بود. طرف پیروز هیچ وقت در سازمان ملل دست به تهدید و ترور نمی‌زند و نیازی به حمله به دیگران ندارد.

به گزارش اطلاع با ما ، سخنان پر از آرایه‌ های شکست- کریم جعفری :سخنرانی تروریست اعظم و قاتل زنان و کودکان در فلسطین و لبنان در سازمان ملل عصبی، تکراری و نشانه فلاکت و بن‌بست رژیم بود. طرف پیروز هیچ وقت در سازمان ملل دست به تهدید و ترور نمی‌زند و نیازی به حمله به دیگران ندارد. صرفا سیاست‌ها و راهبردهای خود را می‌گوید و می‌رود. اما آنچه نتانیاهو با سیرکی که به همراه خود برده بود انجام داد تاکید دیگری بود بر شکست فضاحت‌بار صهیونیست‌ها؛ در واقع آنچه نخست‌وزیر جانی رژیم موقت گفت هیچ حرف تازه‌ای نداشت. پر از تناقض‌های مبهم، پر از واژه‌های وحشت‌آور برای رژیم و سرشار از دروغ‌هایی بود که چند دهه است تکرار می‌کنند.

سخن گفتن از «صلح» لجن‌مال کردن این واژه مقدس بود که از زبان سیاه و طاعونی یکی مثل نتانیاهو بیرون آمد. اما در مورد تهدید ایران، همین الان در جنگ با غزه و حزب‌الله اگر پشتیبانی مستقیم و 24 ساعته و حمایت‌های شبانه‌روزی و وجود یک خط کامل ارسال کمک از امریکا و برخی از کشورهای اروپایی نباشد، رژیم سقوط کرده بود. بنابراین تهدید ایران و ایرانی از جنس همان سیاست‌های تروری است که این رژیم بیش از 75 سال است که با آن در منطقه در حال خرابکاری است.

اینکه طبق معمول نقشه و عکس به دست گرفته، از همه عالم طلبکار باشد و به سازمان ملل هم حمله کند، نشان می‌دهد این رژیم دیگر جایگاه سابق را به دست نخواهد آورد. نفرتی که ملت‌ها و کشورهای جهان امروز از این باند مخوف دارند باعث شده تا نتانیاهو عصبانیت خودش را در نیویورک به این شکل خالی کند، چرا که در بن‌بستی گیر افتاده که نه راه پیش دارد و نه راه پس….

تنها راه، ادامه جنگ و قتل عام زنان و کودکان است. تلاش رسانه‌های غربی هم برای سفیدشویی این جنایت‌ها دیگر فایده‌ای ندارد. رژیم موقت، به پایان رسیده است. این را در خلال کلمه کلمه سخنرانی نتانیاهو می‌شد. دید. بهتر از این نمی‌شد سخنرانی کرد.

نتانیاهو نباید حذف شود، یک نعمت بزرگ است؛ نعمتی که کمتر کسی قدرش را می‌داند. این نتانیاهو است که رژیم صهیونیستی را فدای منافع شخصی خودش کرده و با طولانی کردن جنگ و حمله به لبنان و گسترش دامنه نبرد، چشم همه جهانیان را به روی جنایت‌ها و خباثت‌های این رژیم باز کرده است؛ این نتانیاهو است که دهه‌ها تبلیغ و دروغ صهیونیسم بین‌الملل و رسانه‌های غربیِ وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت در سفیدشویی و ارائه چهره‌ای خوب و مترقی از رژیم اشغالر را بر باد داده است؛ این نتانیاهو است که با جنایت در غزه و لبنان در برابر چشم جهانیان دروغ هلوکاست و مظلوم نمایی یهودی را مهر پایان زد…

اما خدمتی بزرگ‌تر که نتانیاهو کرد؛ سخنانش در سازمان ملل بود. از هر 5 کلمه‌ای که گفت فکر کنم یک کلمه اشاره به نام مبارک، مقدس و سترگ «ایران» بود. بالاتر نوشتم که این سخنرانیِ پر از عصبانیت و به هم ریختگی و این سخنرانی نپخته و پر از ترس و وحشت بیش از آنکه به ضرر ایران تمام شود، به نفع ایران است. نتانیاهو از ابتدای هزار جدید که به مدت نزدیک به دو دهه افسار صهیونیست‌ها را در سرزمین‌های اشغالی در دست گرفت، سیاست ایران‌هراسی را در پیش گرفته و عملاً با حمایت از تروریسم تکفیری در عراق و سوریه و مشارکت در جنگ علیه محور مقاومت، جایگاه و پایگاه ایران را در میان کشورهای اهل سنت و برخی کشورهای عربیِ نادان را پایین آورد.

این سیاست تا حد بسیاری موفق بود؛ اما جنایت در غزه و حمایت بی‌چون و چرای ایران و شیعیانِ متحد ایران باعث شد تا آنچه آن‌ها در طول این 15 سال بافته بودند به یک باره پنبه شود. حالا هم حملات پی‌درپی نتانیاهو به ایران بیش از آنکه به ضرر ایران تمام شود، به نفع ایران تمام خواهد شد. نتانیاهو به عنوان منفورترین فرد در جهان به هر کسی حمله کند، آن طرف مورد ستایش قرار می‌گیرد. این حملات به نفع ایران بوده و باعث می‌شود سخنرانی پر از هراس و ترس او که از بسیاری از شبکه‌ها پخش می‌شد به گوش میلیاردها انسان برسد و آن‌ها نیز با ایران همراهی و همدلی بیشتری کنند. از همین رو است که می‌گویم نتانیاهو باید زنده بماند…

او فکر می‌کند تعریف و تمجید از برخی کشورهای عربی و اظهار نظر در مورد «صلح» و «سازش» با آن‌ها به نفع این کشورها تمام می‌شود. در حالی که سالن سازمان ملل خالی بود او مشتی اوباش صهیونیستِ مستعمره‌نشین را با خودش به سازمان ملل آورده بود تا صندلی‌ها را پر و برایش دست بزنند؛ از صلح با عربستان سعودی گفت و نمی‌داند که این سخن تا چه اندازه به ضرر محمد بن سلمان تمام می‌شود، از خط ترانزیت که از کشورهای عربی، به ویژه اردن، عربستان و امارات می‌گذرد با نقشه صحبت کرد و نمی‌داند که ملت‌های مسلمان تا چه اندازه از سران این کشورها متنفر می‌شوند…. بله، نتانیاهو نعمتی است که فعلا باید زنده بماند. او ایران را در چشم مسلمان و بسیاری از ملت‌های دیگر بالا برد…

برچسب ها :اسرائیل ، نتانیاهو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.