کد خبر : 138703
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 21:53

نشانه هایی از قدرت حزب الله لبنان

نشانه هایی از قدرت حزب الله لبنان
در بازی جنگ شناختی این گونه القا می‌شود که حملات مکرر به جنوب لبنان و عملیات تروریستی جمعی انفجار پیجرها وجبات شکست حزب‌الله لبنان را فراهم کرده است.

به گزارش اطلاع با ما نشانه هایی از قدرت حزب الله لبنان-در بازی جنگ شناختی این گونه القا می‌شود که حملات مکرر به جنوب لبنان و عملیات تروریستی جمعی انفجار پیجرها وجبات شکست حزب‌الله لبنان را فراهم کرده است. این در حالیست که در طی حمایت های حزب الله لبنان از مردم فلسطین و درگیری با ارتش اسرائیل از ٨ اکتبر تا کنون درحالی بیش از 505 رزمنده حزب الله شهید شده اند که دست کم 6 فرمانده عالی رتبه حزب الله نیز ترور شده اند.
این ترور ها به ظاهر نشان این است که حزب الله توان رزمی خود را از دست داده باشد. اما حزب الله لبنان همچنان آنقدر با صلابت است که منابع عبری اعلام کرده اند: در یک ساعت گذشته حزب الله بیش از ١٠٠ راکت به سمت شهرک‌ های صهیونیست نشین پرتاپ کرده است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پس از ماجرای انفجار پیجر ها در لبنان به سخنرانی پرداخت و مواضع افتخار آمیزی را مطرح کرد. وی درباره پشت پرده این عملیات تروریستی جمعی بیان کرد: دشمن زمانی اقدام به این کار کرد، عامدانه قصد قتل چهار هزار نفر را داشت…اما این ضربه بی سابقه ما را تضعیف نکرد و ان شاء الله ما قدرتمندتر و محکم تر خواهد کرد.
هرچند عملیات‌های حزب الله در سرزمین‌های اشغالی با سانسور شدید رسانه‌ای مواجه شده است،اما برخی گزارشات نشان از قدرت حزب الله در ضربه زدن به گنبد آهنی رژیم صهیونیستی دارد.

کار حزب الله، آنجا با عظمت دیده می‌شود که رژیم صهیونیستی تعداد زیادی از فرماندهان را مجروح و به شهادت رسانده است،اما با این حال همچنان روزانه صدها موشک روانه عمق سرزمین‌های رژیم می‌شود.

سعید میرزایی

برچسب ها :اسرائیل ، لبنان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.