کد خبر : 137687
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 8:48

رونمایی از جنگ لوازم زندگی

رونمایی از جنگ لوازم زندگی
رژیم صهیونیستی در کنار جنایات همیشگی، از یک نوع جنگ کاملا متفاوت که می توان آن را «جنگ لوازم زندگی» نامید، رونمایی کرد و یا به عبارت دقیقتر این جنگ نه‌چندان جدید را «آشکار» نمود.

به گزارش اطلاع با ما  رونمایی از جنگ لوازم زندگی- حمیدرضا ابراهیمی: رژیم صهیونیستی در کنار جنایات همیشگی، از یک نوع جنگ کاملا متفاوت که می توان آن را «جنگ لوازم زندگی» نامید، رونمایی کرد و یا به عبارت دقیقتر این جنگ نه‌چندان جدید را «آشکار» نمود.

استعمارگران سال‌هاست که از طریق قرار دادن امکانات پنهان در داخل بسیاری از محصولاتی که ظاهراً برای ارائه خدمت به بشر ساخته شده است، به دنبال تسلط بر بشریت و در صورت لزوم، انهدام مخاطب مورد نظر هستند.

«جنگ لوازم زندگی» از سال‌های دور طراحی شده است ولی تاکنون عمدتا پنهان و نامحسوس بر علیه مخاطبان و جوامع توسط جنایتکاران عالم اجرا می شد.

جمع آوری اطلاعات زندگی انسان‌ها در قالب #خدمات دیجیتال و فضای مجازی و به کارگیری آن در زمان لازم برای تسلط یا نابودی بر سوژه های فردی و جمعی از جمله اقدامات پنهان در «جنگ لوازم زندگی است.

هر چند غالب نخبگان دارای تحصیلات بالا و حتی مسئولان متوسط و ارشد کشور ما نسبت به این نوع جنگ آگاهی ندارند و یا خوش‌خیالانه از کنار آن با لبخند و احساس درک فناوری! عبور می کنند ولی عموم کشورها به ویژه کشورهای غربی در مورد آن شدیداً حساس ‌اند که نمونه های آن فراوان است.

اما رژیم صهیونسیتی اخیرا در لبنان لبه خطرناک این جنگ را با انفجار پیجرها، به طور زود هنگام آشکار کرد و بسیاری از روسا و نخبگان خوش‌خیال را در بهت فرو برد.

روزگاری خواهد آمد که همه کسانی که سال‌ها از فرمان رهبری درباره قانون‌مند کردن فضای مجازی تخطی کردند در برابر مردم و تاریخ شرمسار خواهند بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.