کد خبر : 137266
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 10:08

شاد درحال تبدیل شدن به سوپر اپ است

شاد درحال تبدیل شدن به سوپر اپ است
حمید خزاعی مسئول بیتوبی اپلیکیشن شاد در سومین نمایشگاه رصتا گفت: اپلیکیشن شاد بال آموزشی و سرگرمی دارد که درحال تبدیل شدن به سوپر‌اپ است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید خزاعی مسئول بیتوبی اپلیکیشن شاد که در سومین نمایشگاه رصتا حضور دارد، بیان کرد: اپلیکیشن کاربردی شاد، علاوه بر خدمت اولی که برای دانش‌آموزان داشت، پیام‌رسان دانش‌آموزی رایگان برای بچه‌ها بود، درحال تبدیل شدن به سوپر‌اپ است که یک پلتفرم مختص حوزه کودک و نوجوان دارد.

وی ادامه‌داد: این مجموعه بال آموزشی و سرگرمی دارد که در بال آموزشی تمام محتواهای درسی‌ای که دانش‌آموز طی یک سال تحصیلی باید آموزش ببیند را یاد می‌گیرد. بال دیگری با عنوان سرگرمی دارد که در این بخش فیلم‌های روز در آن قسمت متناسب با سن بچه‌ها بارگذاری می‌شود. نکته بعدی تماشای رایگان این آثار در پلتفرم است. البته این رایگان به معنای نخریدن اشتراک است.

وی افزود: بنظرم این امر، برای بچه‌ها از پایه اول تا دوازدهم یک برنامه خوبی‌ است و کسانی که سال کنکوری هستند می‌توانند از بهترین خدمات شرکت‌های آموزشی استفاده کنند. سال گذشته در همین فضا،‌ فضایی برای امتحان نهایی بچه‌ها داشتیم، اسم کمپین ما یک تیر و دو نشون بود که‌نگاهمان این بود تا بچه‌ها در امتحانات‌نهایی موفق شوند و هم در کنکورشان تاثیر مثبت داشته باشیم.

وی بیان کرد: قدم مردم روی چشم به غرفه‌ ما در نمایشگاه رصتا تشریف فرما شوند تا بیاییند و با آپشن‌های برنامه شاد آشنا شوند؛ اما فضای نمایشگاهی برای عرضه افزونه‌ها دد اپلیکیشن است.

خزاعی در پایان گفت: عین سه سال برگزاری نمایشگاه رصتا را شرکت کردم، بنظرم نمایشگاه رصتا برای شرکت‌هایی که کمی استخوان‌‌تر هستند بهتر است. حقیقتا رصتا را برای ارتباط‌گیری پلتفرم‌ها مثبت می‌دانم و هر سال تعداد پلتفرم‌ها در حوزه سرگرمی و بازی هر روز بیشتر می‌شود و معتقدم هر روز اتفاقات مثبتی برای ایران رقم می‌خورد.

برچسب ها :سوپر اپ ، شاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.