کد خبر : 136658
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 13:12

نسل زد جنسی شدن فیلم ها را نمی‌پسندد!

نسل زد جنسی شدن فیلم ها را نمی‌پسندد!
در ایران عده‌ای نامطلع، دهه هشتادی ها رو نسل زدِ امریکایی می‌دونن که خیلی غلطه؛ نوجوان ایرانی خیلی متفاوته از یه نوجوون تربیت شده در سیستم ضد دین امریکا. ولی جالبه عمده‌ی همون نسل_زد امریکایی، نمی‌خواد صحنه های جنسی به این شکلی که هست در فیلم ها ادامه پیدا کنه!

به گزارش اطلاع با ما ، به بهانه‌ی یکی از فیلم های جدید (که بیخودی بازیگر مشهور زن رو در فیلم برهنه می‌کنه) یه کار پژوهشی انجام شده با تمرکز بر نسل زد در امریکا (بین ۱۰ تا ۲۴ سال)؛ نتیجه‌ش خیلی جالبه:

«در این پژوهش مشخص شده که ۴۷٪ از افراد مورد بررسی، می‌خوان صحنه های #جنسی کم‌تری رو در فیلم ها ببینن، ۴۴٪ احساس می‌کنن بیش از حد از مسائل جنسی در فیلم ها استفاده می‌شه و ۵۱٪ خواستار ترسیم روابط دوستانه‌ی افلاطونی [یعنی دوستی ناب و بدون نگاه جنسی] در فیلم ها هستن.»

در ایران عده‌ای نامطلع، دهه هشتادی ها رو نسل زدِ امریکایی می‌دونن که خیلی غلطه؛ نوجوان ایرانی خیلی متفاوته از یه نوجوون تربیت شده در سیستم ضد دین امریکا. ولی جالبه عمده‌ی همون #نسل_زد امریکایی، نمی‌خواد صحنه های جنسی به این شکلی که هست در فیلم ها ادامه پیدا کنه!

عده‌ای در ایران، اربعین و بسیج و راهیان نور و هیأت‌ها و مساجد و… رو نمی‌بینن و اصرار دارن بگن نسل زد با نسل های دیگه ذاتا متفاوته، سنتی فکر نمی‌کنه و نمی‌شه هم کاریش کرد، اقتضاء نسلشه و ما باید #اینستاگرامی بشیم تا حرفمون رو بفهمن (مثلا آقای بشیر حسینی در برنامه‌ی کتاب‌باز و دوره های سواد رسانشون)

#فطرت حتی تحت شدیدترین هجمه های شیطان، کار خودشو می‌کنه؛ امیدوارم دوستان ترجمه‌زده، این کار خوب جامعه‌شناسانه در مورد نسل زد رو عمیقا بررسی و بهش فکر کنن؛ به نظرم تفکرِ «نسل زد یه هیولاست» یکی از #اسطوره های شِبه مدرنه و از جاده صاف‌کن های #انقلاب_جنسی در ایران

برچسب ها :جنسی ، فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.