کد خبر : 136267
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 9:56

ترمز دفاع را کشیدند؟

ترمز دفاع را کشیدند؟
پزشکیان: اسرائیل با ترور شهید هنیه می‌خواست ما را به جنگ منطقه‌ای بکشاند اما ما تا حالا خویشتن‌داری کرده‌ایم.

به گزارش اطلاع با ما ترمز دفاع را کشیدند؟ محمد صادق کوشکی: پزشکیان: اسرائیل با ترور شهید هنیه می‌خواست ما را به جنگ منطقه‌ای بکشاند اما ما تا حالا خویشتن‌داری کرده‌ایم.

طبیعی است که گوینده این جمله،درکی از مفهوم “جنگ منطقه ای” و افول قدرت رژیم نداشته باشد ( چون به گفته خودش غیر از بیماریهای قلب، تخصصی ندارد) و همانند دختران نویسنده روزنامه های شرق،اعتماد،هم میهن و سازندگی،از ترس جنگ منطقه ای،شبها خواب نرود و نسخه خویشتنداری و صبر استراتژیک بپیچد!

اما قابل قبول نیست که این فرد با این سطح نازل از اطلاعات منطقه ای و تحلیل دفاعی،مانع پاسخ دفاعی ج.ا.ا به رژیم شود و یا عملیات بازدارنده رزمندگان اسلام علیه صهیونیستها را به تاخیر بیاندازد!

اگر بنا به تحلیل پزشکیان و اطرافیانش باشد،نظام ج.ا باید با پژاک و کومله و اسرائیل و آمریکا و جیش العدل و قاتلین شهدای امنیت و سایر جنایتکاران علیه ملت ایران تعامل و ترک مخاصمه کند و بعد مشغول جنگ با افغانستان شود!

🔹رژیم صهیونیستی در مرداد ۱۴۰۳ علاوه بر تجاوز به خاک ج.ا ،
حاکمیت و امنیت ج.ا را نقض کرد
اقتدار ملی ج.ا را زیر سوال برد
و مهمان رسمی و بلند مرتبه ج.ا را به شهادت رساند!!!
خدا نکند که تاخیر بیش از حد در پاسخ به این حجم از آسیب،ناشی از تحلیلهای خاله زنکی خویشتنداری باشد!که اگر چنین باشد تاریخ، این خیانت را مخفی نخواهد کرد و آبروی انقلاب و حیثیت جمهوری اسلامی در برابر رزمندگان مومن فلسطینی ، لبنانی و یمنی خواهد رفت!( لا سمح الله)

برچسب ها :پزشکیان ، هنیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.