کد خبر : 135922
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 10:08

مصاف حساس استقلال و الغرافه-پرسپولیس-الاهلی؛ شب سخت سرخ‌ آبی ها در لیگ نخبگان آسیا

مصاف حساس استقلال و الغرافه-پرسپولیس-الاهلی؛ شب سخت سرخ‌ آبی ها در لیگ نخبگان آسیا
دیدار استقلال و الغرافه در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا علاوه بر اهمیت فوتبالی، جنبه‌های دیگری نیز در بر دارد که این بازی را بسیار حساس کرده است.

به گزارش اطلاع با ما  دیدار استقلال و الغرافه در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا علاوه بر اهمیت فوتبالی، جنبه‌های دیگری نیز در بر دارد که این بازی را بسیار حساس کرده است. از یک سو، استقلال به دنبال نتیجه‌گیری مطلوب برای حفظ جایگاه و اعتماد به سرمربی خود، جواد نکونام است که در هفته‌های اخیر با فشار زیادی از سوی هواداران و مدیریت باشگاه روبه‌رو بوده. پیروزی در این بازی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در ماندگاری او داشته باشد.

از سوی دیگر، الغرافه با جذب بازیکنان مطرح جهانی همچون خوسلو، مهاجم فصل گذشته رئال مادرید، به میدان آمده است. حضور بازیکنان خارجی سطح بالا در تیم قطری، نشان از رویکرد حرفه‌ای و سرمایه‌گذاری کلان تیم‌های عربی در این رقابت‌ها دارد که چالشی جدی برای استقلال محسوب می‌شود.

همچنین، نگرانی‌هایی درباره وضعیت ایمنی ورزشگاه شهدای شهر قدس که میزبان این دیدار است، مطرح شده که بر حساسیت این بازی افزوده است. زیرساخت‌های ورزشگاه و مسائل ایمنی آن می‌تواند بر کیفیت و امنیت بازی تأثیرگذار باشد.

در نهایت، نتیجه این بازی نه تنها در روند صعود تیم‌ها به مراحل بعدی تأثیرگذار است، بلکه برای استقلال و نکونام به منزله آزمونی برای ثبات و آینده‌نگری خواهد

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا امروز دوشنبه ۲۶ شهریور رو در روی الاهلی عربستان قرار می‌گیرد. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و پیروزی در آن باعث خواهد شد تا هر کدام از تیم‌ها گام اول را در این مرحله محکم بردارند. این بازی پس از کش و قوس‌های فراوان در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل جده برگزار می‌شود در حالی که مسئولان باشگاه الاهلی معتقد بودند که باید دیدار این تیم با پرسپولیس ایران در ورزشگاه جوهره که ظرفیتی بیش از ۶۰ هزار نفر دارد برگزار شود اما مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان با درخواست آنها به دلیل دیدار همزمان تیم فوتبال الاتحاد در آن ورزشگاه موافقت نکردند تا الاهلی در ورزشگاه ۲۷ هزار نفری شاهزاده عبدالله فیصل از شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» میزبانی کند.

برچسب ها :استقلال ، پرسپولیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.