کد خبر : 129989
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1403 - 11:27

صدای زائرین در مسیر اربعین شنیده می‌شود

صدای زائرین در مسیر اربعین شنیده می‌شود
تهیه کننده ویژه برنامه «به عشق حسین (ع)» گفت: با این ویژه برنامه رادیویی اطلاع‌رسانی پیرامون فضای بین الحرمین و موکب‌های زائران صورت می‌گیرد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس پیری تهیه کننده ویژه برنامه «به عشق حسین (ع)» رادیو جوان در خصوص این برنامه رادیویی بیان کرد: این ویژه برنامه رادیویی فرصتی است تا صدای زائرین اربعین حسینی به گوش همه برسد و همچنین با پخش مستقیم از مسیر مقدس نجف تا کربلا، به نقل خاطرات و تجربیات زائرانی می‌پردازیم که با عشق و ارادت به سمت حرم امام حسین (ع) حرکت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در این برنامه، علاوه بر روایت‌های شخصی، فضای بین الحرمین و به موکب‌هایی که به مردم عزیز خدمات رسانی می‌کنند نیز می‌پردازیم. زائران عزیز داستان‌ها و خاطرات خود را از این سفر معنوی و احساسی که در دل‌هاشان ایجاد شده، بیان می‌کنند و ما با آنها در این خصوص به گفتگو می‌پردازیم و حسن و حال عرفانی زوار عزیز را به کوش شنودگان رادیو جوان می‌رسانیم.

پیری در خصوص این برنامه رادیویی توضیح داد: ویژه برنامه زنده «به عشق حسین (ع)» نه تنها به معرفی زائرین و تجربیات آنان می‌پردازد، بلکه با هدف برقراری ارتباط عمیق‌تری بین مردم و امام حسین (ع)، دل‌ها را برای عشق و ارادت به این امام بزرگوار آماده می‌کند. این برنامه به نوعی یک پل ارتباطی برای زائرین و مخاطبان است تا همه در این سفر معنوی سهیم باشند.

این تهیه‌کننده رادیویی در ادامه گفت: این ویژه برنامه زنده و رادیویی از کربلای معلی و از موکب‌های بین راه و بین الحرمین پخش می‌شود. هدف ما این است که فضای معنوی زائرین در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی را به گوش مخاطبان برسانیم و با زائرانی که از سراسر جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده‌اند، گفتگو کنیم. ما می‌خواهیم حال و هوای این سفر روحانی را به تصویر بکشیم و احساسات عمیق مردم را نسبت به امام حسین (ع) به اشتراک بگذاریم.»

وی خاطرنشان کرد: این برنامه رادیویی به جمع‌آوری احساسات و ارادت‌های مردم به امام حسین (ع) می‌پردازد و همچنین فرصتی است برای گفتگو با زائرین ایرانی و خارجی حرم امام حسین (ع)، تا بتوانیم دل‌های مخاطبان را منقلب کنیم و حس و حال واقعی زائرین را برای آنها بازگو کنیم. ما امیدواریم که این برنامه بتواند پلی باشد برای نزدیک‌تر شدن دل‌ها به یکدیگر و به امام حسین (ع) در این ایام خاص.»

ویژه برنامه «به عشق حسین (ع)» کاری از گروه تاریخ و معارف شبکه رادیویی جوان به صورت زنده از کربلای معلی در ساعات ۵ صبح، ۱۶ و ۲۱ روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو جوان خواهد شد.

برچسب ها :اربعین ، زائرین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.