کد خبر : 127576
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1403 - 10:01

آمریکا و اسرائیل بدانند تصمیم در تهران گرفته شده است

آمریکا و اسرائیل بدانند تصمیم در تهران گرفته شده است
به اندازه‌ای که مقامات کشورهای حامی رژیم موقت صهیونیستی در طول دو هفته گذشته میدان‌داری کرده‌اند تا به هر شکل ممکن مانع از خونخواهی ایران و محور مقاومت شوند، به اندازه‌ای که رسانه‌های وابسته به نهادهای قدرت در کشورها خبرها، تحلیل‌ها و فیک‌نیوزهای عجیب و غریبی منتشر کرده‌اند...

به گزارش اطلاع با ما  آمریکا و اسرائیل- کریم جعفری: به اندازه‌ای که مقامات کشورهای حامی رژیم موقت صهیونیستی در طول دو هفته گذشته میدان‌داری کرده‌اند تا به هر شکل ممکن مانع از خونخواهی ایران و محور مقاومت شوند، به اندازه‌ای که رسانه‌های وابسته به نهادهای قدرت در کشورها خبرها، تحلیل‌ها و فیک‌نیوزهای عجیب و غریبی منتشر کرده‌اند، به اندازه‌ای که در داخل کشور به این فیک‌نیوزها ضریب داده و آن را بازنشر کرده‌اند، به اندازه‌ای که تحلیل‌های عجیب و غریب، تحلیل‌های غیر دقیق و مهمتر از همه، نقل‌قول‌های نادرست به رهبران محور مقاومت داده‌اند، کسی دستکم در ایران از این مسائل و موارد خبر ندارد.

نه حمله لغو شده، نه در تهران و بیروت و صنعا برای مجازات «سخت و سنگین» دشمن خللی به وجود آمده و تردیدی شکل گرفته، نه قرار شده سطح حمله کاهش پیدا کند و نه قرار شده ماهیت آن تغییر کند. هر چیزی که در این مورد در طول این دو هفته شنیده‌ایم، به نقل از مقامات غربی و رسانه‌های آن‌ها بوده است. هیچ مقام ایرانی، در هیچ سطحی در هیچ جایگاهی صحبتی در مورد عملیات نکرده است. شما یک نفر را بیاورید، یک نقل قول مستند را ذکر کنید تا ما هم باور کنیم که واقعاً ایران واقعاً تصمیمی برخلاف بیانیه رهبر انقلاب پس از شهادت اسماعیل هنیه داده باشند.

سه رهبر در تهران، بیروت و صنعا بر مساله «خونخواهی» و «مجازات» دشمن تاکید کردند. واضح است که غربی‌ها تلاش کنند تا در این تصمیم خللی و تردید ایجاد کنند، اما اینجا کسی وقعی به رفتارهای آن‌ها نگذاشته و نمی‌گذارد. هر کسی رهبر ایران، حزب‌الله و حتی یمن را کمی شناخته باشد می‌داند وقتی حرفی را می‌زنند، عملی خواهند کرد. این اصل و پایه تحلیل باید باشد نه اینکه بایدن یا بلینکین چه گفتند تا رسانه‌های امریکایی و انگلیسی چه گزارش‌هایی دادند. دستوری داده شده، نیروهای مسلح موظف هستند این دستور را تا نقطه آخر اجرایی کنند. بخش سیاسی تصمیم می‌گیرد و نظامیان وظیفه اجرا را بر عهده دارند.

بنابراین، تاخیری که تا امروز در عملیات خونخواهی ایران صورت گرفته، هیچ ارتباطی با مذاکرات کذایی در دوحه ندارد. یادتان باشد، قرار است برای جنگ آماده شویم، قرار است بتوانیم پاسخ دشمن را بدهیم، قرار است به یک زد و خورد اساسی وارد شویم و همه این‌ها نیازمند تدابیر اساسی است که ظرف دو هفته یا کمتر قابل اجرا نیست. از طرف دیگر، مسائل و مواردی وجود دارد که باید برای آن‌ها آماده شد. ایران دست برتر، موقعیت تهاجم و حق دفاع از خود را دارد، حالا این عملیات هر زمانی ممکن است اجرا شود. کسی نمی‌تواند بگوید تاخیر افتاد، پس انجام نمی‌شود! چنین چیزی در قاموس نظامی و رهبری ایران جایی ندارد.

شما وقتی می‌خواهید یک خانه یا ماشین بخرید، اولین منزل یا خودرویی که دیدید را خریداری می‌کنید؟ یا اینکه چند روز و شاید ه چند هفته تحقیق کرده، قیمت‌ها را می‌بینید، وضعیت بازار را نگاه می‌کنید، نگاه به جیب خودتان و وضعیت خرید می‌کنید و اگر تصمیم به خرید گرفته باشید، می‌خرید اما اگر تصمیم جدی نداشته باشید این کار را نخواهید کرد. حالا درنظر بگیرد که ایران و محور مقاومت در تصمیم خود جدی هستند و می‌خواهند دشمن را مجازات کنند. می‌خواهند وارد جنگ شوند، شما انتظار دارید که بدون فکر و برنامه، بدون حساب و کتاب، بدون درنظر گرفتن جلو خسارت‌های احتمالی را گرفته و سنگین‌ترین ضربه را وارد کنند.

از طرف دیگر، آن‌هایی که می‌آیند و می‌گویند که با مذاکرات دوحه درحمله ایران و حزب‌الله تاخیر افتاده و سطح هوشیاری موشکی آن‌ها کمتر شده است، شعور مخاطب را به بازی گرفته‌اند. طرف تا دیروز از شهر موشکی حزب‌الله خبر نداشت و با دیدن آن شوکه شده، بعد نیویورک تایمز به نقل از منابع اطلاعاتی!! رژیم بچه‌کش گزارش می‌دهد که بله، ما برآورد کردیم که سطح آماده‌باش کاهش یافته است! شما که از شهر موشکی حزب‌الله خبر نداشتی، شمایی که اصولا نمی‌دانی حزب‌الله چه چیزی را کجا مستقر کرده و پس از انتشار فیلم شهر موشکی به تکاپو افتاده و دوباره دست به جابجایی گسترده در اطراف تل‌آویو زده‌ای، از کجا خبر داری که ایران چه کرده است؟

این را هم بدانید که شکل و شیوه «خونخواهی» برای هیچ طرفی روشن نیست. عرض کردم که ابتکار عمل دست ایران است و این ابتکار عمل باید به بهترین شکل ممکن مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. دشمن در حالت دفاعی قرار دارد و محور مقاومت در موقعیت تهاجم است. با این حال، واضح است که باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد. صهیونیست‌ها مصمم هستند که به حمله محور مقاومت پاسخ بدهند و خودشان را برای این کار آماده کرده‌اند. اما اگر حمله ایران خارج توقعات و محاسبات آن‌ها باشد (به نظر اگر سطح حمله با وعده صادق یا دو برابر آن باشد، می‌خواهند دست به ریسک بزنند) بدون شک از ترس خسارت‌های بیشتر سکوت خواهند کرد.

به باور من، دلیل آنکه امریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا در غزه آتش‌بس برقرار کنند شاید ایران و حزب‌الله کوتاه بیاید، آگاهی از حماقت رژیم موقت است. اگر اصرارهای امریکایی‌ها در مهرماه گذشته نبود، صهیونیست‌ها می‌خواستند ابتدا به لبنان حمله کنند و سپس به غزه بروند. این امریکا بود که افسار آن‌ها کشید و از تهدیدی که از شمال متوجه آن‌ها است آگاهشان کرد. حالا هم این امریکا است که پا به عرصه گذاشته و دارد تلاش می‌کند تا مانع از ورود صهیونیست‌ها به جنگی شود که قدرت و توان مدیریت آن را ندارند. از این‌رو، کاری به خارجی‌ها نداشته باشید. تصمیم در تهران، بیروت و صنعا گرفته شده است، منتظر لحظه موعود هستند.

 

برچسب ها :آمریکا ، اسرائیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.