کد خبر : 123909
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 15:25

آقای عبدی از کدام دولت حرف می زنید؟

آقای عبدی از کدام دولت حرف می زنید؟
هنوز دولت تشکیل نشده آقای عبدی، از دولت فقط یک رئیس جمهور داریم با چند معاون که از دوستانش است؛ دقیقاً از کدام دولت صحبت می‌کنید؟ اول حد و حدود دولت را مشخص کنید تا بعد متوجه شویم که دقیقاً مخاطب تو یکی چه کسی است؟!

به گزارش اطلاع با ماکریم جعفری: هنوز دولت تشکیل نشده آقای عبدی، از دولت فقط یک رئیس جمهور داریم با چند معاون که از دوستانش است؛ دقیقاً از کدام دولت صحبت می‌کنید؟ اول حد و حدود دولت را مشخص کنید تا بعد متوجه شویم که دقیقاً مخاطب تو یکی چه کسی است؟!

این دولت هیچ ربطی به جنابعالی ندارد، هیچ ربطی به خیلی از کسانی که در این سال‌ها کنج عافیت گرفته بودند و فقط نمک بر زخم مردان می‌پاشیدند و امروز وارد میدان شده و دارند سهم خواهی می‌کنند، ندارد و قرار هم نیست یکی مثل شما به جای مردم تصمیم بگیرد. خود آقای پزشکیان نگاه، روش و منشش با همه شماها متفاوت است و نمی‌خواهد کاسه داغ‌تر از آش شوید و به جای مردم و دولت حرف بزنید.

بگویید حرف خودمان است، نظر خودمان است، دیدگاه خودمان است و دلمان برای رژیم صهیونیستی می‌سوزد. ما غیرت داریم اما شما را نمی‌دانم، ما عزت داریم اما شما را نمی‌دانم! ما ۸ سال در جنگ مستقیم و ۴۰ سال در نبرد غیر مستقیم برای این عزت و شرف جنگیدیم، برای به دست آوردن این غیرت جنگیدیم و امروز هم برای آن می‌جنگیم. آن زمان شما نبودید و امروز هم نخواهید بود؛ پس بنشینید و کاسبی خود را کنید.

photo 2024 08 06 15 22 06

برچسب ها :رئیس جمهور ، عبدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.