کد خبر : 111406
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1403 - 23:35

کوسه‌ای در سن: فیلم ترسناک “Under Paris” با حملات وحشیانه در قلب پاریس

کوسه‌ای در سن: فیلم ترسناک “Under Paris” با حملات وحشیانه در قلب پاریس
فیلم "Under Paris" آخرین اثر ژانر وحشت از کارگردان زاویر جنز است که به تازگی از طریق نتفلیکس قابل مشاهده است.

به گزارش اطلاع با ما  فیلم “Under Paris” آخرین اثر ژانر وحشت از کارگردان زاویر جنز است که به تازگی از طریق نتفلیکس قابل مشاهده است. این فیلم، که به‌طور کامل در پاریس فیلم‌برداری شده است، داستان زندگی “صوفیا”، دانشمندی درخشان و “میکا”، یک فعال جوان محیط زیستی را روایت می‌کند که برای جلوگیری از حملات کوسه‌ای وحشیانه در رودخانه سن، مجبور به همکاری با فرمانده پلیس می‌شوند.

فیلم مهیج هشدار شلیک با بازی جسیکا آلبا منتشر شد

در این فیلم، برنیس بژو در نقش صوفیا بازی می‌کند، شخصیتی که پس از رویدادهای تلخی که او را مضطرب کرده، دوباره خود را در آب می‌یابد. از طرفی، لیا لویانت نقش میکا را بازی می‌کند، فعال محیط‌زیستی که تلاش می‌کند کوسه‌ها را نجات دهد اما در نهایت جان خود را از دست می‌دهد. عادل نیز در نقش شریک صوفیا به تصویر کشیده شده است، کسی که در تلاش است تا حملات کوسه را متوقف کند.

فیلم با یک حمله کوسه‌ای وحشیانه در رود سن آغاز می‌شود و برخلاف تبلیغات اولیه که بیشتر بر روی مسابقه سه‌گانه پاریس تمرکز داشتند، فیلم بیشتر به نمایش حملات وحشیانه کوسه‌ها و تأثیرات آن‌ها بر روی مردم پاریس می‌پردازد. یکی از صحنه‌های کلیدی فیلم، حمله کوسه به شناگران در جریان مسابقه سه‌گانه پاریس است، که تنش و وحشت زیادی را به نمایش می‌گذارد.

اگر از طرفداران فیلم‌های “آرواره‌ها” هستید، “Under Paris” را نباید از دست بدهید، زیرا با بازیگران با استعداد و صحنه‌های هیجان‌انگیز، تجربه‌ای مهیج و ترسناک را برایتان به ارمغان می‌آورد.

برچسب ها :ترسناک ، فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.