کد خبر : 29941
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 21:40

15 شهید و ده ها زخمی در بمباران ورودی مجتمع پزشکی الشفا

15 شهید و ده ها زخمی در بمباران ورودی مجتمع پزشکی الشفا
درپی حمله هواپیماهای اسرائیلی به آمبولانس‌های حامل مجروحان که به سمت گذرگاه رفح در حال حرکت بود، 15 فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از شفقنا، درپی حمله هواپیماهای اسرائیلی به آمبولانس‌های حامل مجروحان که به سمت گذرگاه رفح در حال حرکت بود، 15 فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، جنگنده‌های اسرائیلی امروز به ورودی مجتمع پزشکی الشفاء، بیمارستان القدس و اندونزی حمله کرده که طی آن چندین فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

در همین رابطه، مدیر مجتمع پزشکی الشفاء با بیان اینکه حمله به ورودی مجتمع، جنایت جنگی تمام عیار محسوب می‌شود، گفت:کاروان آمبولانس‌های حامل مجروحان پیش از حرکت به سمت گذرگاه رفح با صلیب سرخ هماهنگ کرده بود.

دولت غزه: کادر پزشکی مراکز درمانی را تخلیه نخواهند کرد

وی با بیان اینکه ما با یک وضعیت فجیع در مقابل مجتمع پزشکی در نتیجه بمباران اسرائیل رو به رو هستیم، اظهار داشت:چندین نفر از کادر درمان و امدادگران در نتیجه این بمباران در مقابل مجتمع به شهادت رسیدند.

مدیر مجتمع پزشکی الشفاء با اشاره به اینکه حتی یک سانتیمتر در مجتمع وجود ندارد که آوارگان در آن حضور پیدا نکرده باشند، گفت: برخی از مجروحان به خاطر اینکه نتوانستیم در نتیجه کمبود امکانات و وضعیت بغرنج کنونی، به آنها کمکی کنیم، جان خود را از دست دادند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.