کد خبر : 137104
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 15:40

۹۰ میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی در حراج‌های برخط به فروش رفت

۹۰ میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی در حراج‌های برخط به فروش رفت
مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از فروش ۹۰ میلیارد تومانی کالا‌های این سازمان در حراج‌های خرده فروشی خبر داد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایرنا، اموال تملیکی – حسن خالقی مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: از زمان راه اندازی سامانه خرده فروشی برخط اموال تملیکی از خردادماه سال گذشته تا کنون ۵۳۵ حراج در ۲۸ استان کشور برگزار شد.

وی افزود: ارزش کارشناسی کالا‌های عرضه شده در حراج‌های خرده‌فروشی حدود ۵۲ میلیارد تومان بود که شرکت کنندگان با قیمت‌های پیشنهادی، کالا‌های ارائه شده در حراج را به ۹۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون خریداری کردند.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۴۱۳ کالا در حراج‌های خرده فروشی بر خط ارائه شد گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۱۳۸ کالا به فروش رفت.در این حراج‌های خرده فروشی ۴۶ هزار و ۱۹۹ نفر شرکت کردند.

خالقی با بیان اینکه انواع لوازم خانگی در حراج خرده فروشی برخط عرضه می‌شود، گفت: کالا‌های مختلفی از جمله لوازم برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد بر روی سامانه بارگزاری می‌شود.

وی عنوان کرد: حراج‌ها هر هفته در استان‌های مختلف از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود.

برچسب ها :اموال تملیکی ، حراج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.