کد خبر : 54717
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 11:52

۴۸ درصد مخاطبان، یلدا را از طریق تلویزیون دیدند

۴۸ درصد مخاطبان، یلدا را از طریق تلویزیون دیدند
خوشرو با اعلام این خبر که امسال ۴۸ درصد مخاطبان، یلدا را از طریق تلویزیون دیدند، گفت: پر بیننده‌ترین برنامه برای شبکه سه بود.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم در برنامه «جام جم» شبکه یک سیما در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره حضور ۲۵۱ مهمان متفاوت در برنامه‌های شب یلدای تلویزیون، و منطق انتخاب مهمانان گفت: یکی از اقدامات سند تحول رسانه ملی متنوع بودن برنامه‌هاست. در حال حاضر شاهد برنامه‌ریزی هستیم و دیگر از رقابت بی‌معنای شبکه‌ها خبری نیست. ما سال‌های مختلف چالش عدم حضور مهمانان مشابه را داشتیم، که این چالش را به حداقل رساندیم.

خوشرو خطاب سردبیر فرهیختگان گفت: من در نقد‌های شما نقد‌های فرمی ندیدم و هر آنچه بود تخریب بود. یعنی حال مردم را بد می‌کرد! ما برنامه‌ریزی می‌کنیم، نمی‌توانیم بگوییم شبکه سه شبکه غیر تحولی است، یا تحول را دور زده، اما شبکه چهار تحولی است، که از هفت کشور مختلف جهان مهمان در شب یلدا دعوت کرده و اساتید نخبه در معرض مخاطب قرار گرفته است. انگار شما با عامه‌پسند بودن برنامه‌های تلویزیون مشکل دارید!

مدیر شبکه نسیم با اعلام این خبر که امسال ۴۸ درصد مخاطبان، یلدا را از طریق تلویزیون دیدند، که سال گذشته این رقم ۴۷ درصد بوده است، توضیح داد: پر بیننده‌ترین برنامه برای شبکه سه بوده است.

برچسب ها :مخاطبان ، یلدا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.