کد خبر : 94562
تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 13:54

“گودزیلا منهای یک”: زندگی در جهان پس از جنگ جهانی دوم تحت تاثیر وحشتناکی قرار می‌گیرد

“گودزیلا منهای یک”: زندگی در جهان پس از جنگ جهانی دوم تحت تاثیر وحشتناکی قرار می‌گیرد
کشور ژاپن پس از جنگ، ویران شده و در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد که یک بحران جدید در قالب یک هیولای غول پیکر و ترسناک پدیدار شده و...

به گزارش اطلاع با ما کشور ژاپن پس از جنگ، ویران شده و در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد که یک بحران جدید در قالب یک هیولای غول پیکر و ترسناک پدیدار شده و…
این فیلم در ژاپن پسا جنگ و بعد از حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی در جنگ جهانی دوم روایت میشود. پیش از این استودیو توهو (مالک گودزیلا) گفت: قصد ساخت یک جهانی سینمایی به سبک جهان مارول از شخصیت گودزیلا و سایر هیولاهای جهان آن دارد.

Godzilla Minus One یک اثر سینمایی ژاپنی به ژانر کایجو می باشد که به کارگردانی و نویسندگی تاکاشی یامازاکی و با تکیه بر جلوه های بصری تولید شده است. فیلم Godzilla Minus One گودزیلا منهای یک توسط استودیو Toho و Robot تولید شده و توسط شرکت Toho، Ltd. توزیع شده است. این فیلم در فرانچایز گودزیلا به عنوان سی و هفتمین فیلم و سی و سومین فیلم گودزیلا توهو و پنجمین فیلم در دوره Reiwa این فرنچایز محسوب می‌شود.

“آرکادیا”: فیلمی اکشن ترسناک با بازی نیکلاس کیج و جیدن مارتل

در دوران پس از جنگ جهانی دوم، وضعیت اقتصادی ژاپن به حداقل می‌رسد و کشور با مشکلاتی روبرو می‌شود. در این شرایط، گودزیلا، هیولای معروف، در ژاپن ظاهر می‌شود و وضعیت کشور را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. گودزیلا به عنوان یک نماد از تهدیدات ناشی از جنگ و نبرد، به ژاپن بازمی‌گردد و به کشور و مردم آسیب می‌زند. این وقوع باعث می‌شود که ژاپن به منفی ترین نقطه اقتصادی خود برسد.
بازیگران Godzilla Minus One

ریونوسکه کامیکی در نقش کویچی شیکیشیما
مینامی هامابه در نقش نوریکو اوشی
یوکی یامادا در نقش شیرو میزوشیما
مونتاکا آئوکی در نقش سوساکو تاچیبانا
هیدتاکا یوشیکا در نقش کنجی نودا
ساکورا آندو در نقش سومیکو اوتا

برچسب ها :جنگ جهانی ، گودزیلا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.