کسب ۵ مدال طلا و ۲ جایزه ویژه توسط دانش آموزان ایرانی
سبه گزارش اطلاع با ما به نقل از دانشجو، کسب ۵ مدال طلا و ۲ جایزه: سرپرست تیمهای علمی دانش آموزان ایرانی با اشاره به موفقیت و درخشش دانش آموزان مخترع ایرانی در مسابقات جهانی علوم و اختراعات ۲۰۲۴ اندونزی، گفت: در این مسابقات تیمهای ایران موفق به کسب ۵ مدال طلا و ۲ جایزه ویژه شدند.
مهدی رشیدی جهان، سرپرست تیمهای علمی دانش آموزان ایرانی، درباره مسابقات علوم و اختراعات جهانی ۲۰۲۴ اندونزی که از روز ۵ نوامبر (۱۵ آبان ماه) و به مدت ۶ روز برگزار شد، اظهار داشت: این دوره از مسابقات که با حضور ۱۰۹۸ تیم از ۲۴ کشور در ۸ رشته فنی و مهندسی، شیمی و نانو، زیست فناوری و محیط زیست، مهندسی انرژی، فیزیک و نجوم، هوش مصنوعی و تکنولوژی، علوم اجتماعی، آموزش و تکنولوژیهای آموزشی، برگزار شد، که کشور ایران با ۳ تیم به صورت حضوری و ۲ تیم به صورت غیر حضوری در این رقابتها شرکت کرد.
وی با این اعلام که، این دوره از مسابقات در دو بخش حضوری و غیر حضوری (آنلاین) برگزار شد، بیان داشت: ایران، اندونزی، مالزی، رومانی، جمهوری چک، روسیه، ترکمنستان، تایلند، ویتنام، آفریقای جنوبی، امارت متحده عربی، هندوستان، هنگ کنگ، چین و …. از کشورهای حاضر در این دوره از رقابتها بودند، که دانش آموزان مخترع ایرانی ۵ مدال طلا و ۲ جایزه ویژه مسابقات جهانی علوم و اختراعات اندونزی ۲۰۲۴ را کسب کردند.
رشیدی جهان گفت: تیم متشکل از ایلیا مجیدزاده و پارسا کریمی در رشته فنی و مهندسی مدال طلا و جایزه ویژه سازمان اختراعات و نوآوریهای مالزی و تیم متشکل از امیرعباس کاووسی امین و آرتین سالاری مدال طلا در رشته فنی و مهندسی، همچنین نیما سهرابی در رشته تکنولوژی هوش مصنوعی مدال طلا و جایزه ویژه کشور رومانی را کسب کردند.
وی افزود: تیمهای مجموعه واله متشکل از آرتین رادمتین، نیکی ابطحی، باران بهمن، سارینا نصرتی و محمدحسین عزتی در رشته محیط زیست و تیم متشکل از باران درخشنده دریاسری، پانیذ خلجیفر، گلشید شیروانی و یاسمن سعیدی در رشته زیست فناوری صاحب ۲ مدال طلای دیگر ایران از این دوره از رقابتها شدند.
برچسب ها :دانش آموزان ، مدال طلا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0