کد خبر : 1637
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 23:14

کسب طلای تکواندوکار ایرانی پس از ۱۴۴۸روز

کسب طلای تکواندوکار ایرانی پس از ۱۴۴۸روز
در رقابت‌های تکواندو گرندپریدری در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی حاج‌موسایی و ابوالفضل زندی دو نماینده کشورمان با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند و یک فینال تمام ایرانی را برگزار کردند.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از تسنیم،روز نخست مرحله دوم رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال 2023 امروز(جمعه – 10 شهریورماه) در پاریس برگزار شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
در رقابت‌های امروز و در وزن 58- کیلوگرم، مهدی حاج‌موسایی و ابوالفضل زندی دو نماینده کشورمان با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند و یک فینال تمام ایرانی را برگزار کردند و در نهایت حاج‌موسایی با شکست دیگر نماینده کشورمان موفق به کسب مدال طلا شد. این مدال طلا در حالی برای تکواندو ایران کسب شد که آخرین مدال طلای نمایندگان ایران را در رقابت‌های گرندپری را میرهاشم حسینی در 22 شهریور ماه سال 98 در دومین مرحله مسابقات گرندپری سال 2019 در چیبا ژاپن کسب کرده بود.

تکواندو گرندپری پاریس| چهار نماینده کشورمان حریفان خود را شناختند

 

حاج‌موسایی در این مسابقات ابتدا دیونیسیوس راپسومانیکیس از یونان را شکست داد و در ادامه ویتو دلایکویلا دارنده مدال طلای المپیک 2020 توکیو و قهرمان جهان در سال 2022 از ایتالیا را شکست داد. او در دور سوم جک وولی از ایرلند را شکست داد و در ادامه با برتری مقابل بیلی لویس از استرالیا فینالیست شد.

ش 15

ابوالفضل زندی نیز در رقابت‌های امروز ابتدا برندون پلازا هرناندز از مکزیک را شکست داد و در دور دوم و سوم نیز به ترتیب از سد پارک تائه جون و جون جانگ از کره‌جنوبی گذشت. او برای حضور در دیدار نهایی خلیل جندوبی نفر نخست رنکینگ المپیک و دارنده مدال نقره المپیک 2022 توکیو را شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد. با تصمیم کادرفنی فینال تمام ایرانی این وزن برگزار نشد و مدال طلا به حاج‌موسایی رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.