کد خبر : 97014
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 11:28

کاسبی با دوره‌های دینی در اماکن مقدس

کاسبی با دوره‌های دینی در اماکن مقدس
فضای مجازی پر است از این مدل آدم‌هایی که در یک قسمت زندگی‌شون می‌گن گربشون رو بیشتر از هرچیزی دوست دارند و در قسمت دیگر هر هفته کربلا لایو میرن و با کلی فالور دوره‌های دعا و... به اسم اسلام می‌فروشند که فقط دورهٔ اخیری که فروختند ۸ میلیارد بود.

به گزارش اطلاع با ما  فضای مجازی پر است از این مدل آدم‌هایی که در یک قسمت زندگی‌شون می‌گن گربشون رو بیشتر از هرچیزی دوست دارند و در قسمت دیگر هر هفته کربلا لایو میرن و با کلی فالور دوره‌های دعا و… به اسم اسلام می‌فروشند که فقط دورهٔ اخیری که فروختند ۸ میلیارد بود.

گرچه باید مردم این مقدار آگاه باشند و گول نخورند ولی نهادهای نظارتی هم باید ورود کنند؛ حوزه به عنوان متولی اصلی دین باید ورود کند که این بزرگواران با چه تخصصی دوره‌های اسلامی می‌فروشند و فردا اگر طرف جواب نگرفت به کل دین بدبین می‌شوند.

فضای مجازی رها شده است و نه نظارت جدی به مسائل ترویج برهنگی است نه به این مسائل که به نظر من از برهنگی خطرناک‌تر است.

البته در همین ایتا هم دوره‌های مختلفی فروختند که تهش نفهمیدیم چیشد و به غیر از خودشون برای کسی نفعی نداشت. خلاصه مراقب باشیم…

دو مورد از انحرافات ایشونو میذارم ولی متاسفانه حوزه دین چون متولی مشخص ندارد، هرکسی میتونه هر ادعایی بکند. آقای بهجت چنین ادعاهایی نداشت که ذکر از امام رضا گرفتند!

جالب‌تر اینکه میگه پولشو نداده باشی نمیشه! نماز اینا هم مهم نیست، دلت پاک باشه و دوره‌های منو بخر بقیش حله…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.