کد خبر : 132242
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 23:08

بررسی صحت و سقم ادعای محمد مهاجری

چه کسی غز زدن و ایراد گرفتن بلد بود؟

چه کسی غز زدن و ایراد گرفتن بلد بود؟
محمد مهاجری در یادداشتی در روزنامه اعتماد به عنوان پزشکیان و دشمنانش مدعی شده :« پزشکیان با موجوداتی طرف است که کاری جز غر زدن یاد گرفتن ناسزا گفتن و تهمت زدن بلد نیستند.»

به گزارش اطلاع با ما چه کسی غز زدن و ایراد گرفتن بلد بود؟- سعید میرزایی محمد مهاجری در یادداشتی در روزنامه اعتماد به عنوان پزشکیان و دشمنانش مدعی شده :« پزشکیان با موجوداتی طرف است که کاری جز غر زدن یاد گرفتن ناسزا گفتن و تهمت زدن بلد نیستند.»

نکته:
این ادعا در حالی مطرح می‌شود که اساساً جناب پزشکیان رقابت‌های انتخاباتی به جز غر زدن و انتقاد وزیر سوال بردن ۴۴ سال انقلاب و دستاوردهای آن و به رخ کشاندن دستاوردهای کشورهای خارجی مثل تونل‌های ترکیه، کار دیگری نکرد!

او در مناظره‌ها مدعی بود که ۴۰ سال گفته‌اید درست می‌کنید اما درست نکرد؟ آیا استفاده از این جملات غیر از غر زدن و تهمت زدن بود؟

البته در بین منتقدان جناب پزشکیان هستند افرادی که یشان را غیرمنصفانه نقد می‌کنند،اما جمع بستن و همه را اینگونه خطاب کردن نه تنها در راستای وفاق ملی و گفتمان دولت نیست ، بلکه کاملا عکس آن می‌باشد.

باز هم تکرار می کنیم که تا زمانی دکتر پزشکیان مفهوم دولت وفاق ملی را تعریف صریح و شفافی نکنند، هر کس برای خود تعریفی می کند و در نهایت شعار دولت وفاق ملی به انحراف خواهد رفت. اجازه ندهید که برخی شما را متهم به جریان انحرافی کنند و از همین حالا گربه را دم حجله بکشید.

 

برچسب ها :انقلاب ، پزشکیان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.