کد خبر : 82809
تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 - 23:09

چرا پوتین در روسیه محبوبیت بالایی دارد؟

چرا پوتین در روسیه محبوبیت بالایی دارد؟
شاید یکی از دلایل محبوبیت پوتین در روسیه و رای بالای وی در هفته قبل از مردم روسیه را بتوان در همین عملیات تروریستی شب قبل مشاهده کرد.

به گزارش اطلاع با ما  شاید یکی از دلایل محبوبیت پوتین در روسیه و رای بالای وی در هفته قبل از مردم روسیه را بتوان در همین عملیات تروریستی شب قبل مشاهده کرد.

یک حادثه امنیتی رخ داده اما سیستم امنیتی و رسانه ای دولت روسیه با مردم خودش شفاف و آنلاین است . در لحظه مردم از اخبار صحیح حادثه و میزان تلفات و خسارات آگاه می‌شوند و دقیقا می‌فهمند چه اتفاقی افتاده . مثل مملکت ما نیست که در حادثه کرمان بمب منفجر شده و تعداد زیادی هموطن شهید شده اند اما خبرگزاری های رسمی خبر انفجار کپسول منتشر می‌کنند.

آنچه در مورد حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکوس مسکو می دانیم

در حادثه تروریستی روسیه مردم بصورت شفاف در جریان دستگیری تروریست‌ها هستند و فیلم آنها را در اولین لحظات دستگیری مشاهده می‌کنند و همانجا هم اعترافات اولیه تروریست ها برای مردم پخش می‌شود.

می‌شود در امنیتی ترین شرایط هم با اطلاع رسانی دقیق و صحیح در اولین لحظات مردم را از واقعیت یک حادثه امنیتی آگاه کرد تا هم اعتماد مردم به دستگاه های مسئول و رسانه های خودی افزایش پیدا کند و هم توطئه رسانه ای دشمنان خنثی شود.

عملکرد دولت پوتین با سابقه امنیتی برای تصمیم گیران و مجریان کشور ما می‌تواند یک الگوی خوب برای افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به مسئولان باشد.

برچسب ها :پوتین ، روسیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.