کد خبر : 117360
تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 21:41

چرا حمله پهپادی انصارالله به تل آویو فصل جدیدی در جنگ با رژیم صهیونسیتی را آغاز کرد؟

چرا حمله پهپادی انصارالله به تل آویو فصل جدیدی در جنگ با رژیم صهیونسیتی را آغاز کرد؟
پس از گذشت ماه ها از آغاز نبرد طوفان الاقصی و تجاوز وحشیانه و جنایت آمیز رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه، شب گذشته فصل جدیدی از جنگ در سرزمین های اشغالی رقم خورد.

به گزارش اطلاع با ما حمله پهپادی انصارالله به تل آویو- پس از گذشت ماه ها از آغاز نبرد طوفان الاقصی و تجاوز وحشیانه و جنایت آمیز رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه، شب گذشته فصل جدیدی از جنگ در سرزمین های اشغالی رقم خورد.
پس از ماه ها جنگ در غزه و وعده نتانیاهو برای نابودی چند هفته ای حماس و مقاومت، کماکان شاهد ناکامی این رژیم در تصرف غزه و نابودی حماس هستیم و در این بین تلاش رژیم صهیونیستی برای نابودی توان هجومی مقاومت جهت تامین امنیت عمق اراضی اشغالی نکته ای قابل توجه بوده است.

رژیم صهیونیستی با تلاش برای نابودی زیرساخت های راکتی حماس و کنترل درگیری و تنش با حزب‌الله لبنان بر این آمده است که عمق اراضی اشغالی و شهرک نشینان را از هرگونه حمله و ناآرامی مصون بدارد تا نارضایتی عمومی از کابینه نتانیاهو را به حداقل برساند، اما حمله شب گذشته انصارالله یمن به قلب تل آویو باطل کننده تمام نقشه‌های سردمداران این رژیم برای تداوم جنگ در غزه و در عین حال آرام بودن سرزمین های اشغالی بود.

یکی از نکاتی که موجب وحشت در سرزمین های اشغالی شده است، فاصله محل شلیک پهپاد تا محل اصابت آن است، به نحوی که پهپاد یافا مقاومت اسلامی انصار الله با عبور از ده ها لایه پدافندی غربی، عبری و عربی توانست بدون شناسایی شدن به قلب تل آویو رسیده و هدف مدنظر خود را منهدم کند.

حال تل آویو از عزم راسخ یمن برای تداوم این حملات آگاه است و شهرک نشینان دیگر قادر نخواهند بود در امنیت و آرامش نظاره‌گر قتل عام در غزه باشند و با ژست پیروزی از ارتش خود حمایت کنند.

‌اکنون فصل جدیدی در جنگ با اسرائیل رقم خورده است، فصلی که در آن قرار است خواب بر شهرک نشینان حرام شود

برچسب ها :انصارالله ، تل آویو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.