کد خبر : 143802
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 9:59

نگاه رسانه عبری به دیدار پوتین و پزشکیان

پوتین با رئیس جمهور ایران دیدار کرد: دیدگاهی مشابه از آنچه در جهان می‌گذرد

پوتین با رئیس جمهور ایران دیدار کرد: دیدگاهی مشابه از آنچه در جهان می‌گذرد
مسعود_پزشکیان، رئیس جمهور ایران، روز گذشته (جمعه) برای اولین بار پس از تصدی مسئولیت با ولادیمیر_پوتین، رئیس جمهور روسیه، در ترکمنستان دیدار کرد.

به گزارش اطلاع با ما  پوتین با رئیس جمهور ایران دیدار کرد- مسعود_پزشکیان، رئیس جمهور ایران، روز گذشته (جمعه) برای اولین بار پس از تصدی مسئولیت با ولادیمیر_پوتین، رئیس جمهور روسیه، در ترکمنستان دیدار کرد. بر اساس گزارش‌ها، دیدار بسیار گرمی بین این دو به ثبت رسید که رئیس جمهور روسیه بر فعالیت مشترک دو کشور در عرصه بین المللی تاکید کرد.

پوتین در جریان نشست سران گفت: «دیدگاه‌های ما در مورد رویدادهایی که در جهان اتفاق می‌افتد اغلب بسیار مشابه است. از سوی دیگر، پزشکیان زمانی که مدعی شد #مسکو باید «در رابطه با جنایات اسرائیل مشارکت فعال‌تری نشان دهد»، نوعی انتقاد ضمنی ابراز کرد.

منابع آمریکایی مدعی شدند که دیدار پوتین و پزشکیان با عجله انجام شده است، زیرا اطلاعیه رسمی درباره این دیدار تنها دوشنبه گذشته منتشر شد. شبکه خبری #ان_بی_سی گفت: «این نشان‌دهنده راه‌هایی است که رویدادهای سراسر جهان، دشمنان آمریکا را به آغوش یکدیگر سوق می‌دهند».

در همین حال، تا چند روز دیگر برگزاری نشست سران کشورهای #بریکس، سازمانی که اقتصادهای برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، مصر، ایران، اتیوپی و امارات متحده عربی را متحد می‌کند، انتظار می‌رود. در ایران اعتقاد بر این است که در چارچوب این کنفرانس یک مشارکت راهبردی جامع با روسیه امضا خواهند کرد، همان‌طور که اخیراً با کره شمالی انجام شد.

برچسب ها :پزشکیان ، پوتین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.