کد خبر : 71255
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 20:59

پاسخ رژیم صهیونیستی به متن حماس در مورد توافق آتش بس

پاسخ رژیم صهیونیستی به متن حماس در مورد توافق آتش بس
پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی پاسخ خود به متن حماس در مورد چارچوب توافق پیشنهادی برای مبادله اسرا را تحویل قطر، مصر و سازمان ملل داد.

به گزارش اطلاع با ما  پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی پاسخ خود به متن حماس در مورد چارچوب توافق پیشنهادی برای مبادله اسرا را تحویل قطر، مصر و سازمان ملل داد.

منبع مذکور اشاره کرد که رژیم صهیونیستی با تعداد اسرای فلسطینی که قرار است در مقابل اسرای اسرائیلی آزاد شوند، مخالفت کرده است.

رژیم صهیونیستی همچنین به طرف‌های واسطه ابلاغ کرده که درخواست حماس در مورد مسجد الاقصی و وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم را نمی‌پذیرد.

پایگاه خبری والا به نقل از یک مسئول رژیم صهیونیستی بیان کرد که تیم مذاکره کننده این رژیم با طرف‌های واسطه قطری و مصری در تماس است تا نقاط اختلافی حل و فصل شده و زمینه برای ورود به مذاکرات جدی فراهم شود.

رژیم صهیونیستی با بخش عمده ملاحظات حماس در مورد چارچوب توافق پیشنهادی مخالفت کرده اما گفته آماده مذاکرات بر اساس طرح نشست پاریس است.

ارزیابی اولیه از رای دادگاه لاهه درباره شکایت از رژیم صهیونیستی

این مسئول رژیم اسراییل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی حاضر نیست در مرحله نخست، نیروهای خود را از نوار غزه خارج کند و اجازه بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال این باریکه را بدهد.

والا همچنین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به طرف‌های واسطه ابلاغ کرده که در جریان مذاکرات در مورد مبادله اسرا، مخالف رسیدگی به موضوع لغو محاصره غزه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.