کد خبر : 142797
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 12:08

وعده وزیر ارتباطات درباره گشایش در موضوع فیلترینگ در آینده نزدیک

وعده وزیر ارتباطات درباره گشایش در موضوع فیلترینگ در آینده نزدیک
وزیر ارتباطات گفت: با توجه به وعده‌های دولت در خصوص فیلترینگ، این موضوع در دستور کار ما است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر ارتباطات:  سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از فیلترشکن باعث شده است هزینه به سبد خانوار‌ها اضافه شود. علاوه بر این گردش مالی آن هم غیر شفاف است و این اقتصاد غیر شفاف از جیب دولت خارج شده است. فرزندانمان نیز در معرض انواع محتوا‌ها قرار گرفته اند و در این باره نگرانی داریم.

او افزود: با توجه به وعده‌هایی که دولت در خصوص فیلترینگ داده، این موضوع در دستور کار وزارت ارتباطات است. با تمام توان و انرژی در خصوص گشایش این موضوع در تلاش هستیم. رفع فیلترینگ وعده دولت است؛ اما نباید شتاب زده عمل کرد. اگر اقدامات شتاب زده در خصوص رفع فیلترینگ داشته باشیم، شاید به اهداف خود نرسیم و نتوانیم به دغدغه‌های مردم پاسخ بدهیم.

هاشمی ادامه داد: کارگروه‌های فنی در این خصوص تشکیل شده اند. به نظر می رسد در آینده‌ای نزدیک با توجه به طرحی که ارائه دادیم،‌ خبر‌های خوبی در این خصوص بدهیم. ما به محدودیت‌های موجود نقد داریم.

او همچنین گفت: توسعه صنعت فضایی با شتاب بیشتری دنبال می‌شود. اولین دستور جدی را برای تامین منابع از رئیس‌جمهور گرفته ایم تا جایگاه خودمان را در مدار لئو تثبیت و به مدارهای بالاتر دسترسی پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.