کد خبر : 126793
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 15:00

وزیر کشور: انسداد مرز برای افزایش امنیت کشور است

وزیر کشور: انسداد مرز برای افزایش امنیت کشور است
وزیر کشور گفت: انسداد مرز در سیستان و بلوچستان برای افزایش امنیت کشور و جلوگیری از ورود قاچاق موادمخدر در حال انجام است.

 

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در بدو ورود به سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یکی از اقدامات بسیار شایسته و تعیین کننده دولت شهید رئیسی رسیدگی به موضوع انسداد مرزها است.

وی افزود: در سفر امروز به سیستان و بلوچستان بازدیدی از نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز میرجاوه، پایانه مرزی، مسائل مرز و زائران پاکستانی که وارد کشور شدند، انجام شد.

وزیر کشور ادامه داد: وضعیت پایانه مرزی میرجاوه و موضوع حمل و نقل نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و در امر خدمت رسانی به زائران تسهیل و اقدامات خوبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: در خصوص انسداد مرز نیز بازدیدی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان انجام شد، اقدامی بسیار خوبی که در دولت شهید رئیسی با هدف جلوگیری از تردد تروریست‌ها، قاچاقچیان و اتباع غیرمجاز انجام شده و همچنان در حال انجام است.

وحیدی گفت: بخشی از کار مرز توسط نیروی زمینی سپاه و بخشی از نقاط توسط فراجا در دست کار است.

وی تاکید کرد: در این سفر همچنین بازدیدی از مرز ریمدان، پایانه و تردد و مسائل مربوط به حوزه عبور و مرور زائران پاکستانی خواهیم داشت.

برچسب ها :انسداد ، وزیر کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.