کد خبر : 132852
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 10:02

وحشت‌زدگی غربی‌ها از انتقال موشک‌های تاکتیکی، دقیق و دوربرد ایران به روسیه

وحشت‌زدگی غربی‌ها از انتقال موشک‌های تاکتیکی، دقیق و دوربرد ایران به روسیه
جایی که رسانه‌های غربی نقشه‌ای از برد سه مدل موشک خانواده فاتح و منطقه پوشش آن‌ را مشخص کرده‌اند. غربی‌ها از اینکه مبادا موشک دزفول که در عملیات وعده صادق از مهاباد شلیک و پایگاه اطلاعاتی ارتش رژیم موقت در حرمون واقع در شمال جولان را در هم کوبید به روسیه برسد بیش از همه وحشت کرده‌اند.

به گزارش اطلاع با ما  وحشت‌زدگی غربی‌ها از انتقال موشک‌- کریم جعفری: جایی که رسانه‌های غربی نقشه‌ای از برد سه مدل موشک خانواده فاتح و منطقه پوشش آن‌ را مشخص کرده‌اند. غربی‌ها از اینکه مبادا موشک دزفول که در عملیات وعده صادق از مهاباد شلیک و پایگاه اطلاعاتی ارتش رژیم موقت در حرمون واقع در شمال جولان را در هم کوبید به روسیه برسد بیش از همه وحشت کرده‌اند. استقرار این موشک‌ها درجزیره کریمه تمام خاک اوکراین و بخش‌های وسیعی از شرق اروپا را پوشش می‌دهد.

انگیزه‌های ایران برای فروش چنین موشک‌هایی به روسیه بالا است. در حالی که ناتو به صورت کامل در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده و امریکا و انگلیس به عنوان حامیان اصلی رژیم در جنایت علیه ملت‌های منطقه عمل می‌کنند، ایران باید دست به چنین اقدامی بزند. البته غربی‌ها دو سال است که از انتقال این موشک‌ها خبر می‌دهند، ولی تصویری از شلیک یا اصابت آن منتشر نکرده‌اند. برخی منابع می‌گویند بیش از 1200 تیر موشک بالستیک از سه مدل فاتح 110، ذوالفقار و دزفول در اولین مرحله قرار است راهی روسیه شود.
ایران باید مجوز ارسال و استفاده از این موشک‌ها را صادر کند. وقتی امریکا بیش از 50 هزار تن سلاح و بمب برای اسراییل ارسال کرده، ارسال این تعداد موشک اصلا عددی نیست. باید تاکید کنیم که غربی‌ها نباید نگران این موشک‌ها باشند چرا که مدعی هستند در عملیات وعده صادق 100درصد آن‌ها را رهگیری و منهدم کرده‌اند یا خبر رهگیری و انهدام دروغ است یا اینکه کلا اصابت کرده اند

 

برچسب ها :ایران ، موشک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.