کد خبر : 122673
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 9:58

صندوق بازنشستگی پول می گیرید که کار فرهنگی و زیرساختی بکنید؟ مگر پولهای صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان نیست؟

هزینه ۲۵۰ میلیارد تومانی وزارت کار در واپسین روزهای دولت

هزینه ۲۵۰ میلیارد تومانی وزارت کار در واپسین روزهای دولت
عده ای از کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال یادداشتی نوشتند: در واپسین روزهای دولت سیزدهم، متاسفانه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی و محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع عجولانه نسبت به راه اندازی و تشکیل «کارگروه مسئولیت اجتماعی» اقدام کردند!

به گزارش اطلاع با ما به نقل از بولتن نیوز هزینه ۲۵۰ میلیارد تومانی وزارت کار- عده ای از کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال یادداشتی نوشتند: در واپسین روزهای دولت سیزدهم، متاسفانه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی و محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع عجولانه نسبت به راه اندازی و تشکیل «کارگروه مسئولیت اجتماعی» اقدام کردند!

اولین جلسه این کارگروه در سوم ماه جاری (مرداد) دقیقا ۱۹ روز بعد از مشخص شدن رئیس دولت چهاردهم با حضور صولت مرتضوی در طبقه دهم وزارتخانه علیرغم تذکرات و مخالفت های فراوان از سوی همکاران برگزار شد!!

بر اساس مصوبات اولین جلسه کارگروه، سازمان های تابعه وزارتخانه بالاجبار ملزم شدند تا هر یک بخشی از مبلغ گزاف ۲۵۰ میلیارد تومان پول بیت المال را به عنوان ستاد اربعین و….تامین نمایند.

resized 1862813 652
جالب است تک تک اعضای فعلی این کار گروه از معاون وزیر گرفته تا مشاور، تا سه سال پیش از این همگی در نهادهایی نظیر بنیاد مستضعفان و هولدینگهای تابعه آن، کمیته امداد امام و قرارگاه خاتم الاوصیا مشغول به کار بوده و برخی از این برادران جهادگر! در زمان ورود به وزارتخانه (یعنی ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم) فاقد هر گونه رابطه استخدامی با وزارتخانه های دیگر بودند!!

بر همین اساس و به منظور صیانت از حقوق بیت المال و کارکنان، از دستگاه های نظارتی انتظار است تا هر چه سریع تر مانع از این ریخت و پاش مومنانه شوند

هزینه ۲۵۰ میلیارد تومانی وزارت کار

جناب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

آیا این نامه که در فضای مجازی دارد دست به دست می چرخد حقیقت دارد؟ آیا مقرر داشته اید که کلیه صندوق های بازنشستگی تابعه نسبت به پرداخت ٢۵٠ میلیارد تومان در خصوص درخواست های واصله درباره اربعین و ساخت سینما و فلان پروژه فرهنگی به شماره حساب فلان پول واریز کنند؟

یعنی واقعا از صندوق بازنشستگی پول می گیرید که کار فرهنگی و زیرساختی بکنید؟ مگر پولهای صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان نیست؟

می شود یک نفر توضیح دهد چه طور چنین چیزی ممکن است؟

برچسب ها :دولت ، وزارت کار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.