کد خبر : 106776
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 15:45

هر ۵۰۰ میلیون #همستر (HAM) برابر با یک دلار آمریکا

هر ۵۰۰ میلیون #همستر (HAM) برابر با یک دلار آمریکا
همونطور که می‌بینید در مقابل Market Cap هیچ عددی وحود ندارد و این به این معناست که همستر هنوز در حد سکه و توکن و امتیاز درون برنامه‌ای است و به عنوان ارز دیجیتال به رسمیت شناخته نشده است ولی ارزش عرضه (FDV) آن به قدری پایین است که میتوان هر ۵۰۰ میلیون همستر (HAM) را برابر با یک دلار آمریکا دانست.

به گزارش اطلاع با ما همونطور که می‌بینید در مقابل Market Cap هیچ عددی وحود ندارد و این به این معناست که همستر هنوز در حد سکه و توکن و امتیاز درون برنامه‌ای است و به عنوان ارز دیجیتال به رسمیت شناخته نشده است ولی ارزش عرضه (FDV) آن به قدری پایین است که میتوان هر ۵۰۰ میلیون همستر (HAM) را برابر با یک دلار آمریکا دانست.
و قطعا با ورود رسمی این توکن به بازار ارز های دیجیتال ما شاهد افت و خیز های آن در بازار سرمایه خواهیم بود که قطعا برای افراد بی تجربه و فاقد مهارت در تحلیل تکنیکال بازار سرمایه، پر ریسک، مبهم و بلا استفاده خواهد بود.

پای همستر به کلاهبرداری در پلت‌فرم‌های آگهی باز شد

اگر در هر ثانیه فرد دو سکه کسب کند در یک ساعت موفق به کسب ۲۱۶.۰۰۰ سکه خواهد شد. یعنی برای کسب ۵۰۰ میلیون همستر باید ۱.۱۵۷ (هزار و صد و پنجاه و هفت) ساعت زمان صرف کنید یعنی ۴۸ روز طول میکشد تا فرد به ۵۰۰ میلیون سکه برسد و تازه وقتی بعد از ۴۸ روز کلیک بدون وقفه و استراحت ( که اصلا ممکن نیست) به ۵۰۰ میلیون همستر برسد تازه یک دلار آمریکا کسب کرده است!؟

ولی سودی که #تلگرام دارد از طریق تبلیغات و پهنای باند مصرفی کاربران به دست می‌آورد میلیون ها دلار خواهد بود. و این درآمد شرکت های اسرائیلی تبدیل به موشک خواهند شد و بر سر کودکان فلسطینی خواهند ریخت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.