کد خبر : 47105
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 23:09

نمایشگاه‌ های هنری در آستانه پایان هفته، از بازتاب تا باغ شکوفه‌های شرقی

نمایشگاه‌ های هنری در آستانه پایان هفته، از بازتاب تا باغ شکوفه‌های شرقی
در آستانه پایان هفته، علاقمندان به هنرهای تجسمی فرصت دیدن نمایشگاه‌های متنوعی در تهران دارند. این نمایشگاه‌ها از جمله "بازتاب"، "باغ شکوفه‌های شرقی"، "پیکار برای آینده"، "جی‌جی‌ویجی" و "از دل نور"، با ارائه آثار هنرمندان معاصر، گوناگونی از تماشاگران را به خود جلب می‌کنند.

به گزارش اطلاع با ما ، در آستانه پایان هفته، علاقمندان به هنرهای تجسمی فرصت دیدن نمایشگاه‌های متنوعی در تهران دارند. این نمایشگاه‌ها از جمله “بازتاب”، “باغ شکوفه‌های شرقی”، “پیکار برای آینده”، “جی‌جی‌ویجی” و “از دل نور”، با ارائه آثار هنرمندان معاصر، گوناگونی از تماشاگران را به خود جلب می‌کنند.

نمایشگاه “تا سر حد حماقت خوشبینانه” نقاشی‌هایی از هنرمند شه‌گل صفرزاده را در اختیار دیدارکنندگان قرار می‌دهد. این آثار با موضوعاتی از زندگی اجتماعی و انسانی به طرح می‌شوند که از دیدگاه خود هنرمند به واقعیت‌های روزمره پرداخته است.

“بازتاب”، یک نمایشگاه گروهی چندرشته‌ای، اثراتی از هنرمندانی همچون جهانبخش امیربیگی و زهرا حبیبی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه با هدف نشان دادن تنوع در دیدگاه‌ها و استفاده از تکنیک‌های مختلف هنری، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

هنرمند مرضیه صالحی نیز با نمایشگاه “باغ شکوفه‌های شرقی” به تفکر و حس زیبایی شرقی پرداخته و آثاری زیبا و انسان‌مند را به تماشاگران عرضه می‌کند.

شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر با رویکرد و تغییرات جدید

“پیکار برای آینده” نمایشگاهی است که با گردآوری آثار زرتشت رحیمی، تلاش هنرمندان در جلب توجه به چالش‌ها و اتفاقات اجتماعی را به تصویر می‌کشد.

نمایشگاه “جی‌جی‌ویجی” از آثار امیرحسین علویجه را به نمایش گذاشته که با استفاده از ایرونی و طنز، واقعیت‌های زندگی روزمره را به تصویر می‌کشد.

“سامِه” نمایشگاهی انفرادی از سارا نعمتی حصار است که با نگاهی شخصی و تکنیک‌های خاص خود، تفکرات هنرمند را به نمایش می‌گذارد.

در مجموع، این نمایشگاه‌ها یک فرصت فراهم کرده‌اند تا از هنرهای تجسمی در تهران لذت ببریم و نگاهی عمیق‌تر به گستره و تنوع هنر معاصر داشته باشیم.

برچسب ها :نمایشگاه ، هنر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.