کد خبر : 135792
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1403 - 19:55

نشست تخت روانچی با روسای نمایندگی‌های کشورهای حوزه خلیج فارس

نشست تخت روانچی با روسای نمایندگی‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
مجید تخت روانچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه در نشست مشترک با روسای نمایندگی های کشورهای حوزه خلیج فارس در تهران اظهار داشت دولت چهاردهم برای گسترش روابط با کشورهای همسایه به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس اهمیت ویژه ای قائل است و در جهت تقویت بیش از پیش روابط در همه زمینه‌های مورد علاقه برنامه ریزی خواهد کرد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از خبر فوری، مجید تخت روانچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه در نشست مشترک با روسای نمایندگی های کشورهای حوزه خلیج فارس در تهران اظهار داشت دولت چهاردهم برای گسترش روابط با کشورهای همسایه به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس اهمیت ویژه ای قائل است و در جهت تقویت بیش از پیش روابط در همه زمینه‌های مورد علاقه برنامه ریزی خواهد کرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به سفر پزشکیان به عراق، بر اراده دولت چهاردهم جهت تعامل و رایزنی مستمر با هشت کشور حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.

وی افزود نزدیکی جغرافیایی و پیوندها و مشترکات هشت کشور حاشیه خلیج فارس زمینه مناسبی برای گفتگو و رایزنی میان ما را فراهم نموده و ضرورت دارد درباره‌ی مسائل مورد علاقه همکاری و هماهنگی مستمر داشته باشند.

برچسب ها :خلیج فارس ، روانچی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.