کد خبر : 17548
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 13:04

نخستین واحد مستقل ارزی بانک سپه در بجنورد افتتاح شد

نخستین واحد مستقل ارزی بانک سپه در بجنورد افتتاح شد

به گزارش اطلاع با ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، نخستین واحد مستقل ارزی بانک سپه در بجنورد افتتاح شد، مراسم افتتاحیه این واحد ارزی که با حضور ناصر فخر موحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی، محمد رحمانی نماینده وزیر اقتصاد و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، حاج بیگلو رئیس سازمان صنعت،

به گزارش اطلاع با ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، نخستین واحد مستقل ارزی بانک سپه در بجنورد افتتاح شد، مراسم افتتاحیه این واحد ارزی که با حضور ناصر فخر موحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی، محمد رحمانی نماینده وزیر اقتصاد و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، حاج بیگلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از مسئولان و فعالان اقتصادی استان برگزار شد.

ناصر فخر موحد ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی نخستین واحد ارزی بانک سپه در استان خراسان‌شمالی اظهار داشت: این اقدام بانک سپه ضمن کمک به تسهیل خدمات‌رسانی به تجار و بازرگانان در بخش رونق تولید و اشتغال‌زایی هم می‌تواند اثرگذار باشد.

مدیر شعب منطقه خراسان شمالی در این مراسم هدف از راه‌اندازی این واحد مستقل ارزی را حل مشکلات ارزی و کمک به تولید و اشتغال در خراسان شمالی اعلام کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان و نیاز به مراودات تجاری در بخش‌های مختلف اقتصادی واحد مستقل ارزی بانک سپه می‌تواند نیازهای ارزی این بخش را تأمین کند.

سیامک ساعدی با اشاره به مرز مشترک خراسان شمالی با ترکمنستان تصریح کرد: این واحد ارزی از امروز به‌صورت مستقل آماده ارائه خدمات ارزی نظیر گشایش اعتبارات اسنادی، صدور حواله‌های ارزی، ضمانت‌نامه گمرکی، خدمات بخش بازرگانی، صدور تمکن مالی و خریدوفروش ارز به تجار و فعالان اقتصادی استان است.

استان خراسان شمالی در رتبه هفدهم استان‌های برخوردار از واحدهای بزرگ صنعتی قرار دارد و حدود ۴۰۰ واحد صنعتی کوچک نیز در این استان فعال است که حدود چهار هزار نفر در آن اشتغال دارند. این استان با ۲۶ کشور دنیا مراوده تجاری دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.