کد خبر : 105255
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 15:01

نتفلیکس از محمدرضا شاه و فرح سریال می‌سازد

نتفلیکس از محمدرضا شاه و فرح سریال می‌سازد
نتفیلکس غول فیلم و سریال سازی قصد دارد با الهام گرفتن از سریال پرطرفدار تاج (The Crown) که درباره‌ی خاندان کثیف پادشاهی انگلستان است داستان زندگی آخرین پادشاه خائن ایران؛ محمدرضا پهلوی و همسر سومش فرح پهلوی را با عنوان " آخرین شاه (The Last Shah) بسازد!

به گزارش اطلاع با ما ،حمید عارفی: نتفیلکس غول فیلم و سریال سازی قصد دارد با الهام گرفتن از سریال پرطرفدار تاج (The Crown) که درباره‌ی خاندان کثیف پادشاهی انگلستان است داستان زندگی آخرین پادشاه خائن ایران؛ محمدرضا پهلوی و همسر سومش فرح پهلوی را با عنوان ” آخرین شاه (The Last Shah) بسازد!

این سریال قرار است ازدواج شاه و فرح و زندگی مشترک این دو، روابط ایران، آمریکا و اسرائیل به عنوان متحد و بروز انقلاب اسلامی و به گروگان گرفتن جاسوس‌های لانه جاسوسی آمریکا را از زاویه دید فرح به نمایش بگذارد.

با توجه به عملکرد این شرکت در ساخت آثاری چون خانه پوشالی و تاج باید دید چه روایتی از ایران و ایرانیان آن دوره در این سریال تصویر خواهد شد! نویسنده و کارگردان و زمان تصویربرداری این سریال بزودی مشخص خواهد شد. هیچی دیگه ما انقدر نمی سازیم درست روایت کنیم اینا اومدن وسط!

مبارزه‌ محمدرضا پهلوی با اصل چادر در زمان آزادی اجرای قانون آزادی پوشش

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.