کد خبر : 128126
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1403 - 15:45

نصیرزاده در دفاع از برنامه‌های خود برای وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح:

منطقه به دنبال نظمی نوین از سوی قدرت‌های نوظهوری همچون ایران است

منطقه به دنبال نظمی نوین از سوی قدرت‌های نوظهوری همچون ایران است
وزیر پیشنهادی دفاه و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: منطقه نظم تک قطبی به رهبری آمریکا را پس زده است و به دنبال نظمی نوین از سوی قدرت‌های نوظهوری همچون ایران است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایلنا، امیر عزیز نصیرزاده در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد) در مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه‌های پیشنهادی خود برای وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح گفت: از حسن اعتماد آقای پزشکیان تشکر می‌کنم. نظرات همه برداران و خواهران برای من ارزشمند است. در حال حاضر شرایط منطقه و جهان در حوزه های مختلف قدرت به ویژه در حوزه امنیت و دفاع به گونه‌ای است که تغییرات به سرعت صورت می‌پذیرد.

وزیر پیشنهادی دفاع ادامه داد: فناوری‌های نوین و غافلگیر کننده در حال بروز و ظهور معادلات نظم و امنیت منطقه پویا است. منطقه نظم تک قطبی به رهبری آمریکا را پس زده است و به دنبال نظمی نوین از سوی قدرت‌های نوظهوری همچون ایران است. در چنین وضعیتی فشارهای استکبار جهانی در ابعاد مختلف بر جبهه مقاومت و جمهور اسلامی ایران افزایش یافته است .

وی افزود: تحریم‌های ظالمانه به ویژه در حوزه تجهیزات و فناوری‌های دفاعی و امنیتی علیه کشور ما با شدیدترین روش کنترلی اعمال شده است.

نصیرزاده بیان کرد: پس از عملیات غرور انگیز وعده صادق تلاش برای تقویت بازدارندگی و تضعیف رژیم منحوس صهیونیستی آغاز شده است.

برچسب ها :منطقه ، نیروهای مسلح

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.