کد خبر : 137064
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 14:42

فرمانده دانشگاه دافوس ارتش:

محکم در برابر هر تهدیدی ایستاده ایم

محکم در برابر هر تهدیدی ایستاده ایم
امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی با بیان اینکه در برابر هر تهدیدی محکم ایستاده‌ایم، گفت: هر روز باید آمادگی مقابله با دشمن را داشته باشیم، زیرا دشمن در هر زمان و مکانی و از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند تا به اهداف خود دست یابد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه دافوس ارتش در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز آغاز هفته دفاع مقدس گفت: در برابر هر تهدیدی محکم ایستاده‌ایم و قطعا جوانان امروز ما با صلابت، غیرت و پایمردی در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب از هیچ فداکاری کوتاهی نخواهند کرد.

فرمانده دانشگاه دافوس ارتش خاطرنشان کرد: در روایاتی امام صادق(ع) می‌فرمایند «تمام زمین ها کربلا و تمام زمان ها عاشورا است» یعنی هر روز باید آمادگی مقابله با دشمن را داشته باشیم، زیرا دشمن در هر زمان و مکانی و از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند تا به اهداف خود دست یابد.

آیین اختتامیه نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع برگزار شد

آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع صبح امروز (پنجشنبه) با حضور امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی، جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد.

ارائه گزارش پایانی نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع توسط سرهنگ محمد تقی پرتوی، دبیر نمایشگاه و معاون پژوهش و تولید دانش دافوس ارتش، پخش بخشی از اقدامات حفظ صلح کشورهای چین و قزاقستان، قرائت متن پیام فرمانده دافوس ولینگتون هند و تقدیر از نمایندگان ناشران برتر این نمایشگاه از جمله برنامه های آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع بود.

برچسب ها :ارتش ، تهدید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.