کد خبر : 123275
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1403 - 14:31

محور چالوس مسدود شد

محور چالوس مسدود شد
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور چالوس با توجه به انجام عملیات بازسازی به مدت یک هفته مسدود خواهد شد.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چالوس – ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگوی گفت: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ مرداد تا ساعت ۲۴ مرداد ماه مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین محور کندوان، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۳ مرداد تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، به صورت ۲۴ ساعته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر است.

محرابی نیا اظهار کرد: محور هراز، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۳ مرداد تا ۲۰ شهریور از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان‌پذیر است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو خبرداد و گفت: تردد روان در محور‌های فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های مهرگان، پایانه شهید کلانتری، استاندارد و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک سنگین است گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا، ینگی امام و مهرگان و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران ومحور شهریار – تهران محدوده زرنان را شاهد هستیم.

برچسب ها :چالوس ، مسدود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.