کد خبر : 60263
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 21:33

ماجراجویی فوق‌العاده با پرسی جکسون، المپ نشینان در دنیایی پر از افسانه و قهرمانی

ماجراجویی فوق‌العاده با پرسی جکسون، المپ نشینان در دنیایی پر از افسانه و قهرمانی
در سریال "پرسی جکسون و المپ نشینان"، نیمی انسان و نیمی نامیرا به نام پرسی جکسون، برای جلوگیری از جنگ بین الهه‌ها در المپ، در سراسر آمریکا به ماجراجویی می‌پردازد. با هماهنگی زیبا و فناوری پیشرفته....

به گزارش اطلاع با ما در سریال “پرسی جکسون و المپ نشینان”، نیمی انسان و نیمی نامیرا به نام پرسی جکسون، برای جلوگیری از جنگ بین الهه‌ها در المپ، در سراسر آمریکا به ماجراجویی می‌پردازد. با هماهنگی زیبا و فناوری پیشرفته، این سریال داستان پرسی جکسون ۱۲ ساله را در حال فهمیدن قدرت‌های جدیدش و ماجراهای هیجان‌انگیزی را روایت می‌کند. توطئه‌ها، اتهامات خیانت، وظایف درازمدت، و مرگبارترین ماجراها به‌منظور اثبات بی‌گناهی پرسی و دوستش زویا به تصویر کشیده می‌شوند.

ریک ریوردن خالق کتاب ها بر ساخت این سریال نظارت داشته سریال داستان پرسی جکسون، نیمه خدا ۱۲ ساله را روایت می‌کند که به‌تازگی در حال فهمیدن قدرت‌های شگفت انگیز جدیدش است. درحالی‌که زئوس، خدای آسمان او را به دزدیدن رعد و برق اصلی خود متهم می‌کند. حال پرسی جکسون باید سراسر آمریکا را به‌دنبال آن بگردد و نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد.
در سریال پرسی جکسون و المپ نشینان : پرسی جکسون نیمی انسان و نیمی نامیرا است و برای جلوگیری از وقوع جنگ بین الهگان المپ، قدم به ماجراجویی بزرگی به وسعت آمریکا می گذارد.

 

بازیگر سریال خاطره انگیز تلویزیونی درگذشت

سریال پرسی جکسون و المپ نشینان Percy Jackson and the Olympians محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2023 ساخته شده است. در سریال پرسی جکسون و المپ نشینان بازیگرانی چون Aryan Simhadri، Leah Jeffries، Walker Scobell، و… به ایفای نقش پرداخته اند.
واکر اسکوبل در نقش پرسی جکسون، آرین سیمهادری در نقش گروور آندروود، لیا ساوا جفریس در نقش آنابث چیس، لنس ردیک در نقش زئوس، توبی استیونز در نقش پوزیدون، جیسون منتزوکس، ویرجینیا کول، لین-منوئل میرندا، گلین ترمن، مگان مولالی، جی دپلاس، تیموتی آماندسون و تیم شارپ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Percy Jackson and the Olympians حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برخلاف دو اقتباس سینمایی، ریک ریوردن، خالق رمان‌های پرسی جکسون روی ساخت این سریال لایو اکشن نظارت کامل دارد.

جیمز بابین، کارگردان آثاری چون فیلم The Muppets، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Percy Jackson را بر عهده دارد. جان استینبرگ، سازنده سریال Black Sails و سریال The Old Man به‌همراه ریوردن وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال پرسی جکسون را بر عهده گرفته است. جان استینبرگ در نقش شورانر نیز در سریال Percy Jackson and the Olympians نقش خواهد داشت که انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود.

برچسب ها :پرسی جکسون ، سریال ، فیلم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.